eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaUsługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Kańczuga: Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze
Numer ogłoszenia: 34327 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16957 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 016 6423142, faks 016 6426630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - oględziny kontrolne wykonywane w porze pracy urządzeń oświetleniowych w celu określenia stanu ubytku czynnych źródeł światła, prawidłowości działania urządzeń sterowniczych, poziomu hałasu i drgań opraw oraz realizacji bieżących reklamacji, - przeglądy okresowe obejmujące kontrolę stanu izolacji i połączeń ochronnych przed porażeniem oraz czyszczenie i konserwację tabliczek w słupach i wnękach ścian budynków, wraz z zabezpieczeniami, zaciskami kablowymi i zamknięciami, - przeglądy tablic oświetleniowych, aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymianą zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych, - sprawdzanie stanu osłon, blokad, urządzeń ostrzegawczych, innych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo użytkowników ruchu, - zabezpieczenie antykorozyjne metalowych części urządzeń, - naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, - wycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe jak również powodujących zbliżenia do słupów i przewodów linii napowietrznych, - prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, - prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, - załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego - zmiany czasu nie będą częstsze niż raz na dwa miesiące, - całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia, - sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia, - utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, - wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, - wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), - wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp., - naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, - utylizację uszkodzonych źródeł światła, Zakres prac obejmuję również: - wykonywanie prac o charakterze interwencyjnym na wniosek Zamawiającego (nie wymagających wszczęcia procedury formalno prawnej do uzyskania pozwolenia na budowę) w zakresie remontu lub rozbudowy sieci oświetleniowej w oparciu o odrębnie uzgadniany protokół, dotyczy to: - wymiany obudowy, wyposażenia bądź całej szafy oświetleniowej w zależności od ich stanu technicznego, - wymiany uszkodzonych słupów po stwierdzeniu uszkodzenia. Konserwacją i obsługą objęte będą wszystkie punkty świetlne wskazane przez Zamawiającego tj.: - będące w ewidencji majątkowej Zamawiającego, - będącej w ewidencji majątkowej Zamojskiej Korporacji Energetycznej SA z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana 1 - Rejon Energetyczny Przeworsk Wykaz punktów świetlnych będących przedmiotem konserwacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ W celu prawidłowego sporządzenia oferty przetargowej zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie poszczególnych opraw oświetleniowych. Koszt przeprowadzonej wizji leży po stronie Wykonawcy. Dodatkowe informacje: - wszystkie oferowane przez Wykonawcę do wykonania zadania materiały, będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe, z produkcji bieżącej, o najwyższej jakości, oraz nie wykazują szkodliwego działania na środowisko, - oferowane materiały do realizacji zamówienia muszą posiadać aprobaty techniczne i deklarację zgodności oraz inne niezbędne dokumenty, - wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania w tym transport materiałów, pracowników, urządzeń ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., Rejonowy Zakład Energetyczny w Przeworsku, ul. Słowackiego 30, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167055,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167055,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.