Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Kańczuga: Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze
Numer ogłoszenia: 16957 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga , ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 016 6423142, faks 016 6426630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kanczuga.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - oględziny kontrolne wykonywane w porze pracy urządzeń oświetleniowych w celu określenia stanu ubytku czynnych źródeł światła, prawidłowości działania urządzeń sterowniczych, poziomu hałasu i drgań opraw oraz realizacji bieżących reklamacji, - przeglądy okresowe obejmujące kontrolę stanu izolacji i połączeń ochronnych przed porażeniem oraz czyszczenie i konserwację tabliczek w słupach i wnękach ścian budynków, wraz z zabezpieczeniami, zaciskami kablowymi i zamknięciami, - przeglądy tablic oświetleniowych, aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymianą zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych, - sprawdzanie stanu osłon, blokad, urządzeń ostrzegawczych, innych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo użytkowników ruchu, - zabezpieczenie antykorozyjne metalowych części urządzeń, - naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, - wycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe jak również powodujących zbliżenia do słupów i przewodów linii napowietrznych, - prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, - prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, - załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego - zmiany czasu nie będą częstsze niż raz na dwa miesiące, - całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia, - sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia, - utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, - wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, - wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), - wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp., - naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, - utylizację uszkodzonych źródeł światła, Zakres prac obejmuję również: - wykonywanie prac o charakterze interwencyjnym na wniosek Zamawiającego (nie wymagających wszczęcia procedury formalno prawnej do uzyskania pozwolenia na budowę) w zakresie remontu lub rozbudowy sieci oświetleniowej w oparciu o odrębnie uzgadniany protokół, dotyczy to: - wymiany obudowy, wyposażenia bądź całej szafy oświetleniowej w zależności od ich stanu technicznego, - wymiany uszkodzonych słupów po stwierdzeniu uszkodzenia. Konserwacją i obsługą objęte będą wszystkie punkty świetlne wskazane przez Zamawiającego tj.: - będące w ewidencji majątkowej Zamawiającego, - będącej w ewidencji majątkowej Zamojskiej Korporacji Energetycznej SA z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana 1 - Rejon Energetyczny Przeworsk Wykaz punktów świetlnych będących przedmiotem konserwacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ W celu prawidłowego sporządzenia oferty przetargowej zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie poszczególnych opraw oświetleniowych. Koszt przeprowadzonej wizji leży po stronie Wykonawcy. Dodatkowe informacje: - wszystkie oferowane przez Wykonawcę do wykonania zadania materiały, będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe, z produkcji bieżącej, o najwyższej jakości, oraz nie wykazują szkodliwego działania na środowisko, - oferowane materiały do realizacji zamówienia muszą posiadać aprobaty techniczne i deklarację zgodności oraz inne niezbędne dokumenty, - wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania w tym transport materiałów, pracowników, urządzeń ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.W swojej kadrze posiadają pracowników z uprawnieniami do prac pod napięciem i wykonywania prac bez wyłączeń linii nn, 4.Posiadają odpowiedni sprzęt o zasięgu 18 m (podnośnik hydrauliczny - wyżka), 5.Zawrą umowę dzierżawy urządzeń oświetlenia ulicznego będących w posiadaniu Rejonowego Zakładu Energetycznego, 6.Prowadzą działalność gospodarczą, 7.Nie posiadają zaległości podatkowych, 8.Nie posiadają zaległości w opłacaniu składek ZUS/KRUS, Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na zasadzie spełnia/nie spełnia, warunkiem spełniania w/w wymagań jest przedstawienie Zamawiającemu dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego żądane wymaganie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnianai warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a)podpisanego oświadczenia będącego częścią SIWZ (załącznik nr 2), b)podpisanego oświadczenia - o braku podstaw do wykluczenia - będącego częścią SIWZ (załącznik nr 3), c)wykaz potencjału kadrowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia (załącznik nr 4), d)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, e)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)umowa dzierżawy lub wstępne warunki na jakich umowa zostanie zawarta - w przypadku świadczenia usług przez inny podmiot niż Rejonowy Zakład Energetyczny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 13 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





