eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie remontu pomieszczeń Izby Przyjęć, Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych oraz Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej ACMMiT SPSK AMG w Gdyni, przy ulicy Powstania Styczniowego 9b

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Gdynia: Wykonanie remontu pomieszczeń Izby Przyjęć, Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych oraz Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej ACMMiT SPSK AMG w Gdyni, przy ulicy Powstania Styczniowego 9b
Numer ogłoszenia: 343057 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Izby Przyjęć, Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych oraz Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej ACMMiT SPSK AMG w Gdyni, przy ulicy Powstania Styczniowego 9b.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń: - Izby Przyjęć, - Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych, - Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej Akademickiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego AMG w Gdyni, przy ulicy Powstania Styczniowego 9b..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek nr 1 za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu nr 3 z pkt IV SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (odpowiednio nr 1, 2 lub 3). Zamawiający uzna warunek nr 2 za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 roboty budowlane, porównywalne rodzajowo robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 75 000,00 każda. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentów nr 6 z pkt IV SIWZ, 2) osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiada wymagane do tego uprawnienia w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń, c) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentów nr 4 lub 5 z pkt IV SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek nr 3 za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje, że w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 150 000,00zł. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentów nr 7 z pkt IV SIWZ. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna warunek nr 4 za spełniony jeżeli wykonawca dostarczy oświadczenie - wzór załącznik nr I/2 i I/5 do SIWZ. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentów nr 2 z pkt IV oraz oceny spełnienia pozostałych warunków. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 54/ACMMiT/DK/08 - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie wymienionego w SIWZ dokumentu/oświadczenia-SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust.3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) -NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie wykonawcy - wypełniony zał. I/2 i I/5 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga W przypadku, gdy upoważnienie osoby, która podpisała ofertę, do reprezentowania wykonawcy, nie wynika z powyższych dokumentów, do oferty należy załączyć również należycie wystawiony dokument potwierdzający to upoważnienie. 4. Wykaz osób i decyzje potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osoby wyznaczone przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (z określonym w nich terminem ważności) w zakresie specjalności wymienionych w warunku pkt. III. ppkt.2.2.SIWZ. - wzór załącznik nr I/3 do SIWZ. 5. Wypis z centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01. 1995r.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, co najmniej jeden z wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez wspólników jako ich reprezentant) tak, aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie. 6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, porównywalnych rodzajowo i wartościowo robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - wzór załącznik nr I/4 do SIWZ. 1) W wykazie, dla każdej realizacji, należy podać: a) miejsce wykonania robót, b) zakres robót (krótki opis i zdjęcia), c) wartość robót, d) daty rozpoczęcia i zakończenia robot, e) nazwę i adres inwestora (pożądane podanie również jego aktualnego nr telefonu oraz nazwiska osoby posiadającej informacje na temat zamówienia). Uwaga: przy ocenie spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający uwzględni tylko wartości jednoznacznie odnoszące się do robót budowlanych. 7. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię odpowiednio o badanym rachunku zysków i strat (wykonawcy zobowiązani do jego sporządzania) lub dokument określający wysokość przychodów (wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego) - za ostatni rok obrotowy, dokumentujący osiągnięcie przychodu netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 150 000,00zł. 8. W przypadku, gdy do wykonania zamówienia wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i kadrowego innego podmiotu, musi przedstawić wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do: 1) udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 2) udostępnienia osób zdolnych i dyspozycyjnych do wykonania zamówienia (odpowiednio nr 1, 2 lub 3). 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są złożyć dokumenty z uwzględnieniem przepisów, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, Dział Techniczny..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, Kancelaria, pok. 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyremontowanie pomieszczeń Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych ACMMiT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyremontowanie pomieszczeń Kliniki Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych ACMMiT. Roboty obejmują wyminę posadzek i okładzin oraz powłok malarskich oraz zmiany w ściankach i wymianę drzwi. Roboty obejmują instalacje sanitarne i elektryczne w oparciu o istniejącą infrastrukturę wewnętrzną. Zakres robót określa dokumentacja projektowa remontu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9, 45.23.24.60-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyremontowanie gabinetów pom. nr 128, 129 i 130) oraz toalet (pom nr 121 i 122) Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej ACMMiT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyremontowanie gabinetów pom. nr 128, 129 i 130) oraz toalet (pom nr 121 i 122) Kliniki Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej ACMMiT. Roboty obejmują wyminę posadzek i okładzin oraz powłok malarskich oraz części okien i drzwi. Roboty obejmują instalacje sanitarne i elektryczne w oparciu o istniejąca infrastrukturę wewnętrzną. Zakres robót określa dokumentacja projektowa remontu. Wyszczególnienie robót w przedmiarach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9, 45.23.24.60-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyremontowanie pomieszczeń Izby Przyjęć ACMMiT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyremontowanie pomieszczeń Izby Przyjęć ACMMiT. Roboty obejmują wyminę posadzek i okładzin oraz powłok malarskich oraz części okien i drzwi. Roboty obejmują instalacje sanitarne i elektryczne w oparciu o istniejącą infrastrukturę wewnętrzną. Zakres robót określa dokumentacja projektowa remontu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.51.00-9, 45.23.24.60-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.