Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Skwierzyna: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 343007 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Batorego 15, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7170928, faks 095 7170928.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania gorących posiłków oraz śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie: a/ śniadań z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach dla ok. 40 dzieci - z dostawą do miejsca spożycia tj. Gimnazjum w Skwierzynie; b/ gorących posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę w ilościach: - Jednodaniowych dla ok. 20 osób dorosłych spożywanych na miejscu, - Jednodaniowych dla ok. 200 dzieci ze szkół wiejskich (Murzynowo, Trzebiszewo i Świniary) - Dwudaniowych dla ok. 40 osób dorosłych, spożywanych w miejscu wskazanym przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty : a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym, e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w podanej niżej kolejności: 1) formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) potwierdzenie prawa do lokalu lub jego dysponowania z zapleczem technologicznym do przygotowania gorących posiłków i śniadań. ( kopia aktu notarialnego, umowy dzierżawy - dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem. 4) decyzję sanepidu o dopuszczeniu lokalu do przygotowania i wydawania posiłków wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)przedłożenie uprawnień osób odpowiedzialnych za wyprodukowanie posiłków wraz z aktualnymi badaniami lekarskimi. 6) oświadczenie, że oferent dysponuje samochodem dostawczym niezbędnym w realizacji zamówienia 7). oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ 8) oświadczenie, że Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp.- załącznik nr 3 do SIWZ 8) zaakceptowany projektu umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 2. W przypadku podmiotów składających oferty wspólne- konsorcjum: - list intencyjny lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - oferta winna zawierać w/w dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3.W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej oferta winna zawierać umowę spółki cywilnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Batorego 15
66-440 Skwierzyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Batorego 15 66-440 Skwierzyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie
- Budowa placu manewrowego, zjazdu z działki oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Rynek w Skwierzynie
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





