To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Tarnowskie Góry: Zakup wraz z dostawą serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych, elektrycznych i wyposażenia dodatkowego
Numer ogłoszenia: 342613 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301487 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych, elektrycznych i wyposażenia dodatkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych, elektrycznych i wyposażenia dodatkowego dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy dotyczy to: serwera tabela nr 4 serwer, laptopa - część B, tabela nr 1 Laptop, drukarek sieciowych - tabela nr 1 i monitorów tabela nr 3 załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku pozostałych urządzeń, wymienione w tabeli numer 2 - Elementy, będącej częścią załącznika nr 1 do SIWZ, muszą posiadać warunki gwarancji nie gorsze niż oferowane przez producenta oferowanego towaru. 10. Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, na każdą z części osobno - po wcześniejszym ich uzgodnieniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.71.11.00 - Elektroniczne elementy składowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 39.14.11.00 - Regały 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.12.10.00 - Wydawnictwa techniczne 22.47.10.00 - Instrukcje komputerowe 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUMELEKTRONIKI.EU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUMELEKTRONIKI.EU SP. Z O.O.
- Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski, Rafał Wlazłowski, ul. Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65578,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71485,14
Oferta z najniższą ceną: 71485,14 / Oferta z najwyższą ceną: 81930,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- K.26.2.2025 Rozbudowa auli PSM I st. w Tarnowskich Górach - prace wykończeniowe
- Przebudowa DP 3261S ul. Św. Wojciecha w Radzionkowie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków Międzygminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- BZP.271.27.2025 Dowożenie uczniów z Gminy Tarn. Góry do Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śl. i Zesp. Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, w 2025/2026
- Dostawa wyposażenia meblowego dla nowopowstającej strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowskich Górach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynków Międzygminnego TBS Sp. z o. o. na 2026r. CZĘŚĆ 1 - obszar gliwicki CZĘŚĆ 2 - obszar częstochowski
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
- Dostawa przełączników sieciowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.