Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Łódź: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego z podziałem na 5 Pakietów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi
PN / 345 / ZP / U / 2011
Numer ogłoszenia: 342518 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego z podziałem na 5 Pakietów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi PN / 345 / ZP / U / 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego z podziałem na 5 Pakietów: Pakiet nr Nazwa Pakietu 1 Endoskop OLYMPUS CF-VL nr fabr. 2011573 2 Endoskop OLYMPUS CF-Q 165 L- nr fabr. 2601025 3 Endoskop OLYMPUS GIF-Q 165 - nr fabr. 2602052 4 Endoskop OLYMPUS TJF- 140 R- nr fabr. 2910717 5 RTG Siemens przewoźny typu POLYMOBIL PLUS-BOARD D925 Wartość szacunkowa napraw: 96 723,36 PLN.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy spełnić warunek wykonania / lub wykonywania / co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla każdego pakietu osobno o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% sumy wartości szacunkowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia, określonych przez Zamawiającego. 3. W przypadku usług wykonywanych należy uwzględnić wartość usług faktycznie zrealizowanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia równej sumie wartości szacunkowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył dokument autoryzacji na usługi będące przedmiotem zamówienia, wystawiony dla niego przez producenta urządzenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia na niższą w przypadku gdy: 2.2.1.nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na usługi będące przedmiotem umowy; 2.2.2.ulegnie zmianie zakres wykonywanej naprawy, nie powodujący pogorszenia sprawności naprawianego urządzenia; 2.3.zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Endoskop OLYMPUS CF-VL nr fabr. 2011573.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usterki: 1. Nieszczelność kanału odsysającego; 2. Uszkodzenie plastikowej końcówki sondy endoskopu; 3. Uszkodzona dysza do spłukiwania obiektywu; 4. Uszkodzone gniazda zaworu ssania; 5. Zdeformowanie pancerza światlowodu; 6. Zdeformowanie pancerza sondy; 7. Uszkodzenie we wtyczce światłowodu; 8. Zużycie mechanizmu zginania końcówki; 9. Uszkodzenie w głowicy sterującej; 10. Uszkodzenie obiektywu światłowodu; 11. Przeprowadzony test bezpieczeństwa pokazał, że rezystancja izolacji sondy endoskopowej jest niższa niż 5 MOhm i nie spełnia norm bezpieczeństwa. Wartość szacunkowa naprawy: 23 370,73 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Endoskop OLYMPUS CF-Q 165 L- nr fabr. 2601025.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usterki: 1. Uszkodzenie plastikowej końcówki sondy endoskopu; 2. Mikropęknięcia pancerza światlowodu; 3. Lekko uszkodzona soczewka światłowodu; 4. Powierzchniowo zużyte elementy korpusu głowicy(wyszczerbione krawędzie, znaczne wytarcia); 5. Wypiłowane gniazdo zaworu ssania na skutek nieprostopadłego prowadzenia linki szczotki przy czyszczeniu kanału ssania. Wartość szacunkowa naprawy: 19 904,07 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Endoskop OLYMPUS GIF-Q 165 - nr fabr. 2602052.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usterki: 1. Pęknięcie plastikowej końcówki sondy endoskopu; 2. Osad na pancerzu sondy uniemożliwiający skuteczną dezynfekcję aparatu; 3. Pęknięcie na pancerzu sondy; 4. Pęknięcie na pancerzu światłowodu, załamanie przy wtyczce światłowodu; 5. Rysy, wytarcia, ubytki na korpusie głowicy sterującej; 6. Niesprawny hamulec pokrętła sterującego RL. Wartość szacunkowa naprawy: 16 105,69 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Endoskop OLYMPUS TJF- 140 R- nr fabr. 2910717.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usterki: 1. Uszkodzony pryzmat przetwornika obrazu CCD w końcówce dystalnej; 2. Uszkodzenie obiektywu światłowodu; 3. Uszkodzona dysza do spłukiwania obiektywu; 4. Uszkodzenie pancerza sondy; 5. Uszkodzenie w głowicy sterującej; 6. Uszkodzenie pancerza światłowodu; 7. Uszkodzenie we wtyczce światłowodu. Wartość szacunkowa naprawy: 26 991,87 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - RTG Siemens przewoźny typu POLYMOBIL PLUS-BOARD D925.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usterki: 1.Uszkodzenie płyty głównej. Wartość szacunkowa naprawy: 10 351,00 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Pogwarancyjnej obsługi serwisowej sprzętu medycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- 64/U/25 "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego - część 5."
- Usługa przeprowadzania konserwacji i oprogramowania, napraw oraz opieki serwisowej dla systemu planowania RayStation
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





