Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Radlin: Odbudowa koryta rowu Biertułtowskiego w Radlinie w km 0+559,7 - 1+114,50
Numer ogłoszenia: 342443 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa koryta rowu Biertułtowskiego w Radlinie w km 0+559,7 - 1+114,50.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi wykonanie odbudowy koryta zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych, tj. m.in.: a) wykoszenie, odmulenie, wygrabienie, b) odmulenie przepustów i przebudowa jednego przepustu, c) ubezpieczenie koryta rowu elementami betonowymi (część z materiału Zamawiającego zgodnie z ilością podaną w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót - załącznik nr 7).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - polegających na wykonaniu robót związanych z budownictwem ogólnym i inżynierią lądową lub polegających na budowie obiektów inżynierii wodnej - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert oraz oświadczenie (wzór zał. nr 3), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej jedną robotę o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie regulacji lub konserwacji koryt rowów (cieków, potoków, rzek itp.) o długości co najmniej 400 m. - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) - potwierdzenie: wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór zał. nr 4), dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz oświadczenie (wzór zał. nr 3), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej lub specjalności obejmującej w swym zakresie możliwość kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia; potwierdzenie: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (wzór - zał. nr 5) oraz kserokopia potwierdzająca przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB, oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów (wzór zał. nr 3), d) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potwierdzenie: oświadczenie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów (wzór - zał. nr 3) e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 3) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 3) g) przyjmą 30-dniowy termin płatności faktur i wyrażą zgodę na wystawianie maksymalnie dwóch faktur - jednej częściowej i jednej końcowej - potwierdzenie: oświadczenie (wzór - zał. nr 2),.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 1), b)Oświadczenie o warunkach gwarancji, o przyjęciu warunków płatności, ilości faktur oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur (wzór - zał. Nr 2), c)Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ( wzór - zał. nr 3) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum, d)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzą wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu regulacji lub konserwacji koryta rowu (cieku, potoku, rzeki itp.) o długości co najmniej 400 m. (wzór - zał. nr 4), e)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powyższych robót budowlanych, f)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. Nr 5), g)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - osoba kierujące realizacją zamówienia, posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj.: w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej lub specjalności obejmującej w swym zakresie możliwość kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, h)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum, i)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum. j) Wyceniony przedmiar robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel z podziałem na zadania
- ,,Dostawa zespołu mieszająco iniekcyjnego z napędem pneumatycznym typu ZMI-P-02-90/30 lub równoważnego dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel"
- Wykonywanie usług z tytułu usuwania skutków szkód górniczych Oddział KWK ROW z podziałem na 2 zadania : 1.analizy TE 2.kosztorysy
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Karlinie, 78-230 Karlino, ul. Moniuszki 8
- Zagospodarowanie nadbrzeża jeziora Niegocin i Grajewko w celu ochrony wód i ekosystemów- dokumentacja projektowa
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sokolniki Mokre dz. nr ewid. 557/1
- "Modernizacja hali obróbki skrawaniem - hala nr 2 w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym na potrzeby kształcenia zawodowego dla branży mechaniczno - mechatronicznej" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego w Nowej Rudzie przy ul. Wiejskiej, nr ewid. gruntu: 23/6, (AM-6), obręb 7-Słupiec".
- Montaż mobilnego zadaszenia z żagli przeciwsłonecznych na Zamku Piastowskim w Raciborzu w ramach zagospodarowania i urządzenia dziedzińca Zamku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.