eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawa papieru do drukarki Sony typ VP-0897 zamontowanej do aparatu Philips HD 11 XE, ZnakZP/PRZET/71/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Wadowice: Dostawa papieru do drukarki Sony typ VP-0897 zamontowanej do aparatu Philips HD 11 XE, Znak: ZP/PRZET/71/2008
Numer ogłoszenia: 342289 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarki Sony typ VP-0897 zamontowanej do aparatu Philips HD 11 XE, Znak: ZP/PRZET/71/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do drukarki Sony typ VP-0897 zamontowanej do aparatu Philips HD 11 XE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie VI. 1.2.a) SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia, b)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia o którym mowa w punkcie VI.1.1 SIWZ - na zasadzie spełnia nie spełnia, 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1 SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia 1.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1 SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia 1.4Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: a)składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1 SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: a) bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów, b) sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu wykazania że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowany asortyment wszystkich wymagań określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wzór stanowi załącznik nr 3. b) Dokumenty potwierdzające prawo producenta do oznaczenia oferowanego asortymentu znakiem CE- jeśli dotyczy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie VI.1.2 a), składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.