eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica PolskaKompleksowy program porządkowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamienica Polska - etap Ib, II, IIIb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Kamienica Polska: Kompleksowy program porządkowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamienica Polska - etap Ib, II, IIIb
Numer ogłoszenia: 342251 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kamienica Polska , ul. M. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, faks 034 3273149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kamienicapolska.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy program porządkowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamienica Polska - etap Ib, II, IIIb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Kompleksowy program porządkowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamienica Polska - etap Ib, II, IIIb. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: - rozbudowa oczyszczalni ścieków (etap II) do przepustowości 633,4 m3 na dobę przewiduje realizację następujących obiektów: - w części mechanicznej: przepompowni ścieków surowych, stacji mechanicznego oczyszczania ścieków w postaci sitopiaskownika, - w części biologicznej: komory napowietrzania osadu czynnego z zespolonym osadnikiem wtórnym, - w części osadowej: grawitacyjnego zagęszczacza osadu, stacji mechanicznego odwadniania osadu, wiaty do składowania i odbierania osadu - istniejąca, - obiekty towarzyszące: istniejący budynek techniczno-socjalny dodatkowo wyposażony w urządzenia niezbędne dla pracy obiektów II etapu budowy oczyszczalni, agregat prądotwórczy. Ścieki surowe dopływające 4-ma rurociągami będą gromadzone wstępnie w zbiorniku wyrównawczym, skąd po przejściu przez sitopiaskownik zostają pozbawione skratek i piasku. Następnie ścieki zostają skierowane do istniejącego flotownika napowietrzanego, gdzie następować będzie ich dalsze doczyszczenie poprzez oddzielenie tłuszczów i zawiesin zgrubnych. Z flotownika ścieki zostaną rozdzielone na dwa ciągi biologicznego oczyszczania (etap I - około 30%, etap II - około 70%) i przekierowane zostaną do dwóch zbiorników zespolonych, z których po napowietrzaniu osadu czynnego i sklarowaniu w osadniku wtórnym, odprowadzone będą wspólnym rurociągiem do rzeki Warty. Podczas planowanej rozbudowy ścieki dopływające do oczyszczalni będą oczyszczane w pełnym zakresie, gdyż prace budowlane nie będą powodem przerwy w ciągłości procesów oczyszczania. Szczegółowy zakres prac przedstawia Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, Specyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 3 do specyfikacji, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji oraz dokumentacja geotechniczna stanowiąca załącznik nr 5 do specyfikacji. - budowa kanalizacji sanitarnej w Wanatach (etap Ib) i Zawadzie (IIIb) w systemie grawitacyjno-tłocznym na terenie miejscowości Wanaty (ul. Osińska, ul. Karoliny, część ul. Topolowej, część ul. Warszawskiej - strona parzysta) i Zawada (ul. Długa) o łącznej długości 6783,5 m. Zakres prac budowlanych obejmuje: - kolektor kanalizacji sanitarnej o 250 mm: 703 m, - kolektor kanalizacji sanitarnej o 200 mm: 4285 m, - przyłącza do budynków (tzw. sięgacze zakończone studzienką kanalizacyjną na posesji) o 160 mm: 1632 m/170 szt., - rurociąg tłoczny o 75 mm: 156 m, - rurociąg tłoczny o 63 mm: 7,5 m, - przepompownie ścieków: 2 szt. Trasy sieci kanalizacji sanitarnej zostały zaprojektowane z uwzględnieniem istniejącej zabudowy, uzbrojenia terenu oraz układu komunikacyjnego. Kolektory kanalizacji sanitarnej zostaną usytuowane w pasach drogowych oraz częściowo na terenie posesji prywatnych. Szczegółowy zakres prac przedstawia Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6, 7, 8, 9do specyfikacji, Specyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 10 do specyfikacji oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11, 12, 13, 14 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem zapoznania się z warunkami związanymi z realizacją prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania informacji niezbędnych do wyceny tych prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające będzie polegało na wykonaniu fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej o dł. 55 m z włączeniem do studni na istniejącej oczyszczalni ścieków.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 215.000,00 zł (słownie: dwieście piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.01.2012r. do godz. 1000 z następującym oznaczeniem -Wadium w przetargu nieograniczonym na realizację zadania pn. Kompleksowy program porządkowania gospodarki ściekowej w Gminie Kamienica Polska - etap Ib, II, IIIb-.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku niżej wymienionych formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium przekazane w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Millennium S.A. z siedzibą w Częstochowie przy ul. Kopernika 13 Nr 85 1160 2202 0000 0001 9484 4241, w takim czasie, aby środki wpłynęły na konto do dnia 17.01.2012r. do godz. 1000. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Natomiast wadium wniesione w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Kasa pokój nr 12 (II piętro) do dnia 17.01.2012r. do godz. 1000. Wadium wniesione w pozostałych formach będzie przechowywane w kasie urzędu. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia, nie podlegają wykluczeniu. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie odpisu z właściwego rejestru, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca winien przedstawić wykonanie: - przynajmniej jednej (1) roboty budowlanej związanej z budową lub rozbudową mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300m3/d i wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł oraz - przynajmniej jednej (1) roboty budowlanej związanej z budową lub rozbudową kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym o długości nie mniejszej niż 5.000 m, nie mniej niż jednej (1) przepompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych stanowiący załącznik nr 18 do specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia stanowiący załącznik nr 19 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w specjalności: - kierownik budowy (1 osoba) z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót (1 osoba) w branży elektrycznej, - kierownik robót (1 osoba) w branży drogowej oraz minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania przedmiotowymi robotami. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi stanowiącego załącznik nr 20 do specyfikacji oraz oświadczenia potwierdzającego, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a instytucją nadzorującą realizację zadania, - wynikają rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, - nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie (personelu kluczowego) z następujących powodów: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, b) niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, c) jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), d) zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie, - w zakresie zmiany terminów realizacji umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kamienicapolska.bip-gov.onfo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.