eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoWykonanie przeorania nowych granic zaprojektowanych działek, rekultywacja i likwidacja odłogów na terenie obszaru scalenia gruntów, obiekt Brzeźnica obejmującego część wsi Stara Brzeźnica i Nowa Brzeźnica, Gmina Nowa Brzeźnica, powiat pajęczański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Pajęczno: Wykonanie przeorania nowych granic zaprojektowanych działek, rekultywacja i likwidacja odłogów na terenie obszaru scalenia gruntów, obiekt Brzeźnica obejmującego część wsi Stara Brzeźnica i Nowa Brzeźnica, Gmina Nowa Brzeźnica, powiat pajęczański
Numer ogłoszenia: 342192 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie , ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3113120, 3113121, faks 034 3113121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeorania nowych granic zaprojektowanych działek, rekultywacja i likwidacja odłogów na terenie obszaru scalenia gruntów, obiekt Brzeźnica obejmującego część wsi Stara Brzeźnica i Nowa Brzeźnica, Gmina Nowa Brzeźnica, powiat pajęczański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeorania nowych granic, rekultywacja i likwidacja odłogów na terenie obszaru scalenia, na terenie wsi Stara Brzeźnica i Nowa Brzeźnica, gmina Nowa Brzeźnica, powiat pajęczański w związku z realizacją projektu Scalenie gruntów obiektu Brzeźnica w ramach działania 125 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego Programem Rozwoju obszarów Wiejskich 2007-2013. 2. Szczegółowy zakres wykonania usługi obejmuje: Przeoranie 353 km granic. 1) Przeoranie granic nowo projektowanych działek w obszarze gruntów ornych. Wykonanie ciągnikiem z pługiem jedno lub trzyskibowym (trzyskibowy z roboczym środkowym osiowym pługiem, ciągnik o mocy od 60 KM do 125 KM z pługiem lemieszowym z odkładnicą pełną). Wyorywana bruzda (jak przy orce głębokiej 25-35 cm) nowej granicy winna być realizowana osiowo (w osi ciągnika) w linii prostej biegnącej pomiędzy wskazanymi przez geodetę punktami granicznymi (- ustawienie lemiesza w linii granicy przy punkcie granicznym początkowym i orka w kierunku punktu granicznego załamania granicy sygnalizowanego tyczką na punkcie granicznym lub w kierunku wytyczonego punktu na prostej pomiędzy oddalonymi punktami granicznymi sygnalizowanego tyczką). Przeoranie może być realizowane jedynie w obecności geodety upoważnionego przez Kierownika scalenia do nadzoru nad tą czynnością. Przeoranie będzie realizowane dwuetapowo: - W pierwszym etapie przeoranie granic na polach pożniwnych - na rżyskach nastąpi po zakończeniu żniw. Przewidywane rozpoczęcie w drugiej dekadzie września 2012 roku. - W drugiej kolejności przeoranie granic na polach z roślinami okopowymi i kukurydzą. Przewidywane rozpoczęcie i zakończenie w październiku - listopadzie 2012 roku. 3. Zakres prac objętych rekultywacją: Grunty do rekultywacji - 20,91ha Ugory do przeorania - 56,30 ha Położenie gruntów objętych rekultywacją oraz likwidacją odłogów pokazano na załączonej mapie (załącznik nr 6 i 7 do siwz). W ramach prac rekultywacji ugorów należy usunąć zakrzaczenia, zadrzewienia wraz z karpiną oraz przeorać odłogowane grunty, aby umożliwić nowym właścicielom wejście w nowy stan działek z uprawą rolniczą. Powyższe czynności mogą być realizowane jedynie po uzgodnieniu i w obecności geodety upoważnionego przez Kierownika scalenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.12.1 i w formie określonej w pkt. 10 SIWZ: 6.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2 niniejszej siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany, uzupełnienia w treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. W uzasadnionych wypadkach dopuszcza się dokonanie zmian postanowień zawartej umowy tylko w zakresie terminu wykonania. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy i niezawinionych przez żadną ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Pajęczański, ul. Kościuszki 76, 98- 330 Pajęczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiat Pajęczański, ul. Kościuszki 76, 98- 330 Pajęczno, pokój nr 20 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków UE w ramach działania 125Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa poprzez scalenie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.