eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Roboty budowlane p.n. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE CHOJNICKIM realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Chojnice: Roboty budowlane p.n. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE CHOJNICKIM realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 34202 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane p.n. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE CHOJNICKIM realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE CHOJNICKIM realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Część I Termomodernizacja części budynku Zespołu Szkół Licealnych w Czersku przy ul. Szkolnej 3. Część II Termomodernizacja budynku Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1. Część III Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego i Powiatowej Bursy dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1. Część IV Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D-SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale F- SIWZ Postanowienia do umowy oraz Załącznikach do SIWZ. Ww. roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z : umową, dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi. Uwaga: O ile w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza to, że wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w Siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego do rozwiązań zastosowanych w dokumentacji projektowej wykonawca na etapie składania oferty w przetargu zobowiązany jest do wskazania tych elementów, wobec których przyjął rozwiązania równoważne. Zastosowane rozwiązania równoważne wraz z danymi pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty. Przedmiary robót należy traktować tylko jako elementy pomocnicze przy przygotowywaniu oferty. Podstawą przygotowania oferty są: -dokumentacja projektowa; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWIOR).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych Część II - 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych Część III - 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych Część IV - 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 1.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 1 dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz w przypadku jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 7.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie p.5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności, 5)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 11. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy składający ofertę winni wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 350 000,00 zł brutto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Kierownik budowy - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - Kierownik robót - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t.- Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: - Harmonogram rzeczowo - finansowy, w którym należy wyszczególnić kompletne etapy realizacji które podlegają fakturowaniu - wg załącznika nr 9 do SIWZ - Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wraz z wykazem rzeczowo - finansowym zastosowanych materiałów. - Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 6 do SIWZ. - Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 8 do SIWZ. -Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca obowiązany jest do złożenia oryginału gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w, (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia) dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli te okoliczności będą trwały minimum 60 dni i Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 7)zmiany zasad lub warunków finansowania inwestycji W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-7, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany harmonogramu prac w przypadku: 1)wystąpienia uzasadnionych konieczności wprowadzenia lub aktualizacji harmonogramu realizacji prac, 2)zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu przedstawione przez wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści w zakresie zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w punkcie 25.4.SIWZ. Zmiana formy zabezpieczenia będzie dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane p.n. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE CHOJNICKIM realizowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku Działania 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Termomodernizacja części budynku Zespołu Szkół Licealnych w Czersku przy ul. Szkolnej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład termomodernizacji budynku będą wchodziły następujące roboty budowlane: 1. Ocieplenie części ścian i dachu budynków ściany: a) ocieplenie wszystkich ścian w segmencie C styropianem EPS 70 gr. 12 cm dla ścian fundamentowych i cokołowych i gr. 15 cm dla ścian powyżej cokołu metodą lekką, mokrą zaczynając od poziomu fundamentów na pow. 571,80 m2 b) ocieplenie ścian łącznika pomiędzy segmentem A i B oraz dobudówki segmentu A styropianem EPS 70 gr. 12 cm dla ścian fundamentowych i cokołowych i gr. 15 cm dla ścian powyżej cokołu metodą lekką mokrą zaczynając od poziomu ławy fundamentowej na pow. 93,29 m2 c) ocieplenie ściany na poddaszu w segmencie B od strony wewnętrznej wełną mineralną gr. 20 cm dachy i stropodachy: a) stropodachy w segmencie C oraz w łączniku pomiędzy segmentem A i B ocieplone wełną mineralną rg. 20 cm na istniejącym pokryciu o pow. 488,81 m2 b) pozostałe dachy ocieplane wełną mineralną grubości 20 cm w linii krokwi oraz linii kleszczyjętek na pow. 907,13 m2 2. Wymiana części stolarki okiennej, zewnętrznej i części wewnętrznej drzwiowej a) wymiana starej drewnianej stolarki okiennej zlokalizowanej w segmencie A i C na nową z PCV 6-cio komorową z szybami zespolonymi o współczynniku max 1.0 W/m2K. Okna o współczynniku max = 1.8 W/m2K. b) wstawienie dodatkowych okien połaciowych drewnianych o współczynniku max = 1.7 W/m2K na poddaszu w segmencie B c) wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej d)wymiana istniejącej stolarki drzwiowej w wiatrołapie w segmencie B oraz w jednej sali lekcyjnej e) przestawienie istniejących okien 3. Wykonanie opaski przy budynku 4. Wymiana grzejników żeberkowych na grzejniki dwupłytowe 5.Odtworzenie wejść do budynku 6. Przełożenie dachówki na dachach w segmencie C 7. Odtworzenie istniejącego wejścia do sali lekcyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Termomodernizacja budynku Technikum nr 2 w Chojnicach przy ul. Dworcowej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1.Izolacja termiczna ścian a) cokół - przygotowanie podłoża - 2 x papa termozgrzewalna izolacyjna na pow. 610,39 m 2 - styropian wodoodporny do stosowania w gruncie grubości 12 cm na pow. 391,41 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe - siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - wyprawa tynkowa cienkowarstwowa mineralna b) ściana zewnętrzna powyżej cokołu ( sala gimnastyczna, część nowsza oraz parter i I piętro części starszej) - przygotowanie podłoża - styropian EPS70 grubości 12 cm na pow. 2038,27 na zaprawie klejowej + kołki montażowe -siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - tynk - farba silikatowe c) ściana zewnętrzna ( II piętro części starszej) - przygotowanie podłoża - folia paroprzepuszczalna - wełna mineralna gr 15 cm na pow. 157,10 m2 - folia paroizolacyjna - obicie ścian płytami gipsowo - kartonowymi - podłoża gipsowe - malowanie farbami emulsjami 2.Docieplenie dachu - docieplenie stropodachu nad częścią nowszą budynku styropapą grubości 15 cm. na pow. 534,40 m2 - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową części starszej budynku wełną mineralną grubości 15 cm na pow. 335,00 m2 3.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Okna z PCV w kolorze brązowym od zewnątrz i białym od wewnątrz o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakości szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe wzmocnione. Drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, płycinowe odtworzone wg istniejących. Współczynnik przenikania ciepła 1,6 W/m2 K. Ilość okien i drzwi oraz ich kształt i podział zgodnie z zestawieniem stolarki (aktualizacja). 4.Wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej Dla rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich zastosować blachę z cynku gr. 0,55 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego i Powiatowej Bursy dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach przy ul. Świętopełka 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1.Izolacja termiczna ścian a) cokół - przygotowanie podłoża - 2 x papa termozgrzewalna izolacyjna na pow. 540,02 m 2 - styropian wodoodporny do stosowania w gruncie grubości 12 cm na pow. 263,64 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe - siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - wyprawa tynkowa cienkowarstwowa mineralna b) ściana zewnętrzna powyżej cokołu - przygotowanie podłoża - styropian EPS70 grubości 12 cm na pow. 2079,23 na zaprawie klejowej + kołki montażowe -siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - tynk - farba silikatowe 2.Docieplenie stropodachu I piętro, nad wejściem głównym - budynku styropapą grubości 15 cm. na pow. 13,19 m2 3.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Okna z PCV w kolorze białym o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakości szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe wzmocnione. Drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, płycinowe odtworzone wg istniejących. Współczynnik przenikania ciepła 1,6 W/m2 K. Ilość okien i drzwi oraz ich kształt i podział zgodnie z zestawieniem stolarki (aktualizacja). 4.Wymiana rur spustowych: Dla rur spustowych zastosować blachę z cynku gr. 0,55 mm. 5.Wymiana instalacji c.o. - wymiana rurociągów stalowych o śr. 15 - 50 mm długości 1123,60 m - demontaż grzejników żeliwnych 84 szt - montaż grzejników stalowych 84 szt - montaż zaworów termostatycznych 197 szt - montaż zaworów odpowietrzających 42 szt - montaż zaworów odcinających z płynną nastawą wstępną 42 szt - montaż regulatorów różnicy ciśnienia 42 szt - czyszczenie i odtłuszczanie rurociągów 138,51 m2 - montaż otuliny z pianki poliuretanowej gr 25 mm 463,10 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Chojnicach przy ul. Świętopełka 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Izolacja termiczna ścian a) cokół - przygotowanie podłoża - 2 x papa termozgrzewalna izolacyjna na pow. 417,19 m 2 - styropian wodoodporny do stosowania w gruncie grubości 12 cm na pow. 291,48 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe - siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - wyprawa tynkowa cienkowarstwowa mineralna b) ściana zewnętrzna powyżej cokołu - przygotowanie podłoża - styropian EPS70 grubości 12 cm na pow. 1964,54 na zaprawie klejowej + kołki montażowe -siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie - tynk - farba silikatowe 2. Docieplenie dachu - budynek nowy: ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową wełną mineralną grubości 15 cm na pow. 334,86 m2 - budynek stary: ocieplenie stropodachu I piętra styropapą grubości 15 cm o pow. 132,32 m2. Ocieplenie dachu skośnego wełną mineralną grubości 20 cm o pow. 749,94 m2 3. Wymiana pokrycia dachowego w części nowej obiektu - pokrycie dachówką karpiówką w koronkę o pow. 321,01 m2 - pokrycie papą termozgrzewalną dwuwarstwową o pow. 211,65 m2 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Okna z PCV w kolorze brązowym od zewnątrz i białym od wewnątrz o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakości szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe wzmocnione. Drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, płycinowe odtworzone wg istniejących. Współczynnik przenikania ciepła 1,6 W/m2 K. Ilość okien i drzwi oraz ich kształt i podział zgodnie z zestawieniem stolarki (aktualizacja). 5. Wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej Dla rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich zastosować blachę z cynku gr. 0,55 mm. 6. Wymiana rur spustowych zastosować blachę z cynku gr 0,55 mm - wymiana rurociągów stalowych o śr. 15-50 mm długości 1468,30 m - demontaż grzejników żeliwnych 138 szt. - montaż grzejników stalowych 138 szt. - montaż zaworów termostatycznych 157 szt - montaż zaworów odpowietrzających automatycznych 38 szt - montaż zaworów odcinających z płynną nastawą wstępną 37 szt - montaż regulatorów różnicy ciśnienia 35 szt - czyszczenie i odtłuszczanie rurociągów 111,27 m2 - montaż otuliny z pianki poliuretanowej gr 25 mm 553,7 m Roboty budowlano instalacyjne wewnątrz obiektu należy wykonać w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.