eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawa dronego sprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Szczecin: dostawa dronego sprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 341768 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie , ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624569, faks 091 4624640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dronego sprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych poz. 6 do 94.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium : Cena oferty - 100%. 3. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium cena oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w SIWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym. Oceny ofert dokonane zostaną wg wzoru: KRYTERIUM CENA Najniższa cena oferowana brutto spośród ocenionych ofert Ilość punktów = --------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena brutto oferty ocenianej 4. Wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SIWZ oraz ustawie Prawo zamówień publicznych zostanie wybrany do realizacji zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w niniejszym Rozdziale załączonych do oferty. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć umowę regulującą warunki współpracy, np. umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum. 5. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - złożyć umowę spółki cywilnej. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b i pkt 3 lit. c SIWZ - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 7 stosuje się odpowiednio. 9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Rozdziale, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wsseszczecin.pis.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-632 Szczecin, ul. Spedytorska 6 / 7, ( pok. nr 20 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: 70-632 Szczecin, ul. Spedytorska 6 / 7, ( pok. nr 20 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: drony sprzęt laboratoryjny z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nazwa wymagania jedn. miary 6. Końcówki do pipet typu Eppendorf o poj 100-5000 ul, sterylne, w worku 300 szt. 8. Końcówki jednorazowe niesterylne o pojemności 1 ml do pipet automatycznych HTL w pudełkach 1.000 szt. 12 Uniwersalne sterylne końcówki do pipet automatycznych o poj. 1000 ul Niebieskie do pipet HTL - opak. a 96 sztuk 19 op. 25. Pipety sterylne jednorazowego użytku o pojemności 2 ml pakowane pojedynczo 098-pa101 100 szt. 27. Bagietki plastikowe o dł. 150-200 mm, średnicy 2-3 mm 2 500 szt. 31. Pudełka do zamrażania surowic o wymiarach dł. 130 mm, szer. 130 mm wys. 55 mm 20 szt. 34. Butelka z szeroka szyjką typu HDPE , pojemność 2000ml, zamknięcie 53 mm do zestawu ELISA, 3 szt. 36. Kriobank - zestaw probówek do przechowywania szczepów bakteriologicznych w temp.- 70OC. Pojemność probówek ok.2 ml, wysokość 45-50mm, zawierające min.25 koralików, z polem do wpisywania danych o szczepie. zawartość opakowania min. 60 probówek 2 op. 43. Wanienka dezynfekcyjna z pokrywką pojemność 2 l 1 szt. 46. Jednorazowe, zamykane pojemniki o ścianach sztywnych z PP pojemność 10 l 20 szt. 48. Końcówki do pipet automatycznych Transferpette 0,5-5 ml - niesterylne szt 100 szt. 51. Końcówki do pipet automatycznych HTL 100 ul - niesterylne w op. po ok.100 szt. 5 op 53. Końcówki jednorazowe niesterylne o pojemności 2-200ul (żółte) do pipet automatycznych HTL w workach 2 000 szt. 55. Butelka bezpośrednio do pojemnika zawieszkowego do wirówki MPW 350 R z wirnikiem horyzontalnym pojemności 200 ml, z zakrętką 10 szt. 62 Taca plastikowe 45 x 35 cm 430 x 330 5 szt. 63 Taca plastikowa 30 x 25 cm 320x260 wymiary 2 szt. 64. Końcówki jednorazowe niesterylne do pipety automatycznej 8- kanałowej HTL o pojemności 50-300 ul w workach 2 000 szt. 70. tryskawka z LDPE poj. 500 ml 5 szt. 75. butelki z HDPE z nakrętką z PP poj. 500 ml z zabezpieczeniem wypłynięcia zawartości; -średnica wylewu nie większa niż 30 mm 5 szt. 79. taca laboratoryjna wykonana z PP wymiary (szerokość/długość/wysokość) 450-500x350-400x100-110mm gładka (bez bruzd) - kolor biały lub kremowy 2 szt. 82. zlewki z PP poj. 150 ml 50 szt. 86. zlewki z PP poj. 500 ml typ wysoki 5 szt. 87. zlewki z PP poj. 1000 ml typ wysoki 6 szt. 89. Tryskawka z LDPE poj. 250 ml odporna na aceton 1 szt. 93. Kosz z tworzywa sztucznego z uchwytami Wymiary ok. 50x66cm głębokość ok. 30cm 2 szt. 94. Igły teflonowe do zestawu Baker SPE - 12g 1kpl.=12szt. 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.