Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: nadbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Dojazdowej 5/7 z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Tadeusz Nowicki, ul. Dojazdowa 5/7, 91-503 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6598799, fax 042 6598799, e-mail: dpsdojazdowa@tlen.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nie dotyczy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Dojazdowej 5/7 z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba zamawiającego Łódź ul. Dojazdowa 5/7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Dojazdowej 5/7 z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych Nadbudowa - nadbudowa jednej kondygnacji nad parterowym skrzydłem mieszkalnym (pow. całk. 136,25 m kw., pow. netto użytkowa 94,29 m kw., kubatura 425 m sześc.) - zlokalizowanie w części nadbudowanej 3 pokoi 1-os., 1 pokoju 2 os., 3 łazienek, pokoju służbowego. Modernizacja - na poziomie I piętra przebudowa istniejących pokoi mieszkalnych, w 2 pokoje z łazienkami - na poziomie II piętra przebudowa istniejących pokoi mieszkalnych w 1 pokój z łazienką oraz 4 toalety Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. Zastosowane materiały przy realizacji ww. zamówienia powinny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie określone w ustawie "Prawo budowlane". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 6000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy oraz którzy w wyznaczonym terminie złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 2) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: 1. należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 75% wartości oferty. Znaczenie: A= liczba wykonanych robót Wykonawcy ocenianego/ największa liczba robót x 60 2. dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. "Prawo Budowlane" (j. t. Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących specjalnościach, zgodnie z charakterem realizowanych robót budowlanych: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Znaczenie: B= liczba pracowników Wykonawcy ocenianego, o określonych kwalifikacjach / największa liczba pracowników o określonych kwalifikacjach x 20 Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 3) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa nie mniejszą niż 75% wartości oferty. Znaczenie: C= wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy ocenianego / najwyższa wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej x 20 Uwaga: W przypadku określenia wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej za pomocą sformułowania "wyraża się liczbą x-cyfrową" do oceny spełniania warunku przyjęta zostanie najmniejsza liczba spośród liczb x-cyfrowych. Najwyższą ilość punktów (MAX 100) w powiązaniu z wyżej przedstawionymi kryteriami Zamawiający otrzyma po wyliczeniu wskaźnika oceny ze wzoru : W= A + B + C Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1) - 3) Ustawy, 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 Ustawy 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikacja istotnych warunków zamówienia przekazana zostanie wykonawcom wraz z zaproszeniem do składanie ofert po dokonaniu oceny wniosków. Płatność przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W powyższym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





