eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego zadań inwestycyjnych polegających na uspokojeniu z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego - 6 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Bydgoszcz: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego zadań inwestycyjnych polegających na uspokojeniu z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 341548 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego zadań inwestycyjnych polegających na uspokojeniu z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego - 6 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego zadań inwestycyjnych: Zad. 1: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w m. Mrozowo od km 222+000 do km 222+500 z uwzględnieniem skrzyżowania w km 222+177. Zad. 2: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu w ciągu drogi krajowej nr 10 w m. Śmielin w km 229+927. Zad. 3: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w m. Lubaszce od km 232+450 do km 232+900 z uwzględnieniem skrzyżowania w km 232+734. Zad 4: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w m. Trzeciewnica od km 240+000 do km 240+900. Zad. 5: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 10 w m. Ślesin od km 244+450 do km 244+900. Zad. 6: Uspokojenie z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 10 z drogą gminną do m. Kruszynie i drogą powiatową do m. Osówiec w km 255+406.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Branża drogowa: a) Główny projektant (Projektant): 1 os. posiadająca wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, o stażu pracy od uzyskania uprawnień minimum 3 lata, która wykonała min. 2 dokumentacje projektowe budowy lub rozbudowy dróg klasy min. G. b) Sprawdzający: 1 os. posiadająca wykształcenie wyższe oraz uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, o stażu pracy od uzyskania uprawnień minimum 3 lata, która wykonała lub sprawdziła min. 2 dokumentacje projektowe budowy lub rozbudowy dróg klasy min. G. 2) Ochrona środowiska: a) Projektant: 1 os., posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, o stażu pracy 3 lata, która wykonała min. 3 raporty o oddziaływaniu na środowisko dla dróg klasy minimum G. 3) Branża geodezyjna: a) geodeta: 1 os., posiadająca uprawnienia: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne 2. rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, o stażu pracy od uzyskania uprawnień minimum 3 lata, która wykonała min. 2 opracowania na drogach klasy min G Uwaga! Wykonawca zapewni wykonanie projektów branżowych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia projektowe na podstawie obowiązujących przepisów. 1.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe dla rozbudowy lub budowy dróg klasy min. G. 7.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9), ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień osób, od których wymaga się posiadanie uprawnień (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Dla geodety należy przedstawić uprawnienia: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Dla pozostałej kadry należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. 23 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.