eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Lubaczów: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 341142 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie , ul. kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321604, faks 016 6329999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdlubaczow.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie w sezonie 2012/2013 Zakres usług obejmuje zadania: Zadanie nr 1 - nośnik typu Daf, Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min. 150 KM - szt. 1 (piaskarka, mieszanka piaskowo-solna i pług jednostronny oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa miasta Lubaczów, Cieszanów Zadanie nr 2 - nośnik typu Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka, mieszanka piaskowo-solna i pług jednostronny oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gmin Lubaczów, Wielkie Oczy Zadanie nr 3 - nośnik typu Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka, mieszanka piaskowo-solna i pług jednostronny oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gmin Stary Dzików, Oleszyce, Cieszanów Zadanie nr 4 - nośnik typu Daf, Man, Iveco lub inny równoważnyo mocy min. 120 KM - szt. 1 (mieszanka piaskowo-solna oferenta, piaskarka i pług jednostronny PZD, punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gmin Cieszanów, Narol Zadanie nr 5 - nośnik typu Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min, 150 KM - szt. 1 (piaskarka, pług jednostronny i mieszanka piaskowo-solna oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gminy Lubaczów, Wielkie Oczy Zadanie nr 6 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min.150 KM -szt. 1 (piaskarka i mieszanka pisakowo-solna oferenta, pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gminy Lubaczów, Horyniec-Zdrój Zadanie nr 7 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min,150M - szt. 1 (pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gminy Oleszyce Zadanie nr 8 - nośnik typu Star, Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min, 150 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 9 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min, 150 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 10 - nośnik typu Tatra, Kraz lub inny równoważny o mocy min, 300 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 11 - Ciągnik dwunapędowy o mocy min, 150 KM - szt. 1 (pług jednostronny oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 12 - Równiarka - szt. 2 punkt dyspozycyjny Lubaczów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1/ zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia 2/ zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi pkt. 1. 3/ zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. - działania siły wyższej, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących konieczność świadczenia usług. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: pkt. 1 - zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia w granicach interesu Zamawiającego pkt. 2 - w zakresie powodującym zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie proporcjonalnie do zakresu zamówienia. pkt. 3 - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego oraz o czas działania siły wyższej i czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdlubaczow.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG ul. Kard. St. WYSZYŃSKIEGO 31 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG ul. Kard. St. WYSZYŃSKIEGO 31 37-600 Lubaczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.