Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczytno: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy ul. Leśnej, od skrzyżowania z ul. Osiedleńczą do skrzyżowania z ul. Warmińską, wraz ze skrzyżowaniami - dł. ca 250 m Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Szczytnie, do kontaktów: Wiesław Kulas, tel. 089-624-72-47, ul. Henryka Sienkiewicza 1 lok. 136, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200 (sekretariat), fax 089 6247201 (sekretariat), e-mail: inwestycje@um.szczytno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.szczytno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy ul. Leśnej, od skrzyżowania z ul. Osiedleńczą do skrzyżowania z ul. Warmińską, wraz ze skrzyżowaniami - dł. ca 250 m. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczytno, ul. Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zamówienia wg CPV: Roboty w zakresie budowy dróg - Przebudowa. Kod zamówienia wg CPV: 45233120-6-Y044-3 Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa ulicy Leśnej - drogi gminnej Nr 214107N - od skrzyżowania z ul. Osiedleńczą do skrzyżowania z ul. Warmińską, wraz ze skrzyżowaniami. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w \Programie Funkcjonalno-Użytkowym\. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia określone w SIWZ warunki, do oferty należy załączyć następujące dokumenty wymienione w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz.U. Nr 87, poz. 605: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy wykonawcy; 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Nie należy podawać wszystkich wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych, a wyłącznie te, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -wynikających z SST; 9. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 12. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 13. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca jest w stanie wykonać przedmiot zamówienia w wymaganym terminie, do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 23.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w sposób umożliwiający załączenie do składanej oferty oryginalnego dowodu jego wniesienia -w przypadku przelewu bankowego dopuszcza się załączenie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w jednej z następujących form: w pieniądzu - na konto Urzędu Miejskiego w Szczytnie: BANK MILLENIUM S.A nr 23116022020000000061956327, W pozostałych formach wymienionych w art. 45 ust.6 pkt. 2,3,4,5 ustawy Prawo zamówień publicznych - poprzez załączenie oryginalnego dokumentu do oferty. 2. Oferta niezabezpieczona dopuszczalną formą wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie Art. 24, ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawyPrawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o formułę: spełnienia - nie spełnienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt II.1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego, pok. nr 136, w godz. 730 ¸ 1530, lub przesyłką pocztową po uprzednim złożeniu wniosku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 10:15, Siedziba zamawiającego - pok. nr 136.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów Szpitala w Zespole Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przeprowadzenie prac budowlanych, polegających na wykonaniu kapitalnego remontu/przebudowy budynków Akademików
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.