Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Tolkmicko: Remont i modernizacja pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego
Numer ogłoszenia: 340981 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , Kamionek Wielki 82A, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2313141, faks 055 2313228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowkamionekwielki.elblag.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i modernizacji pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim, przetarg nieograniczony powyżej 14 000 euro - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp 1. Przedmiotem zamówienia jest: (Remont i modernizacja pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim). 2. Pod pojęciem remont i modernizacja należy rozumieć zespół czynności mających na celu poprawę funkcjonalność istniejących pomieszczeń wyspecyfikowanych w SIWZ, zapewniających działalność Zamawiającego. 3. Pomieszczenia podlegające remontowi i modernizacji, 3.1) Grupa wychowawcza o powierzchni ogólnej: 208 m2 1) Pokoje mieszkalne 2) Sanitariaty, prysznice, aneks kuchenny 3) pomieszczenie do wypoczynku dziennego-świetlica. 4) ciągi komunikacyjne 5) remont konstrukcji i poszycia dachowego. 3.2) Pomieszczenie do zajęć psychoedukacyjnych o powierzchni ogólnej: 152 m2 1) pokoje terapeutyczne, 2) sanitariaty, prysznice, aneks kuchenny, 3) remont konstrukcji i poszycia dachowego 4) ciągi komunikacyjne. 4. Zakres niezbędnych prac w pomieszczeniach mieszkalnych, wypoczynku dziennego, psychoedukacyjnych obejmuje modernizację ścianek działowych, kompleksowe przygotowanie ścian, prace malarskie, wymianę i położenie posadzek z wykładziny PCV odpornych na ścieranie, wymiana zasilania energetycznego i instalacji elektrycznej i RTV, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacja pomieszczeń. 5. Zakres niezbędnych prac w pomieszczeniach innych (sanitariaty, łazienki, aneksy kuchenne) obejmuje kompleksową modernizację ciągów wodno-kanalizacyjnych, ścianek działowych, prace kafelkarskie oraz montaż armatury. 4. Zamawiający informuje, że (Cena oferty - BRUTTO) podana na druku (Oferta Cenowa ) - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, służy do wyboru oferty najkorzystniejszej, uwzględniając pozostałe kryteria (§ 22 ust. 1 uPzp)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia (ważności polisy) obejmuje co najmniej datę składania oferty(zał.nr8 SIWZ) 3.Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przedłużeniu ubezpieczenia na czas trwania umowy w przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje swoim zakresem i terminem okres krótszy niż termin realizacji zadania. 4.Wykonawca zobowiąże się do dokonania zakupu środków materiałowych niezbędnych do wykonania prac i rozliczenia się z wykonanych zakupów z zamawiającym do dnia 31.12.2008 r. 5.Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania tymczasowego magazynu na terenie zamawiającego, do przechowywania i należytego zabezpieczenia zakupionych środków materiałowych. 6.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 12 i 13 SIWZ na zasadzie: (spełnia-nie spełnia). 7.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 uPzp (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 uPzp). 8.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie § 1-2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, zwanego dalej (rozporządzeniem) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, oraz że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz załączenia do oferty następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia); 2)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia); 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia); 4)dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia (ważności polisy- załącznik nr 8 SIWZ) obejmuje co najmniej datę składania oferty, 5)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (art. 22 ust. 1 uPzp); co stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6)oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1 i 2 uPzp); co stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 w postaci oryginałów lub kopii opatrzonych potwierdzeniem:(Za zgodność z oryginałem) i podpisanych przez osoby podpisujące ofertę. Dotyczy każdej kopiowanej strony dokumentu zawierającej treść. UWAGA! Data potwierdzenia (Za zgodność z oryginałem)NIE JEST RÓWNOZNACZNA z datą wystawienia dokumentu przez właściwy organ państwowy. 3. Wykonawcy, którzy złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w których ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 i 4 uPzp). 7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim, jednak dokumenty wymienione w ust. 1 mogą być złożone w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym (art. 9 ust. 2 i 3 uPzp)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Długość okresu gwarancji nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 60 miesięcy - 10
- 3 - Termin wykonania w dniach (nie więcej niż 210) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mowkamionekwielki.elblag.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Kamionek Wielki 82 A
82-340 Tolkmicko
tel. 055 231 31 41 - sekretariat
faks 055 231 32 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Kamionek Wielki 82 A 82-340 Tolkmicko Biuro, sekretariat MOW.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
- Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła Branżowa I Stopnia w Buku, ul. Dworcowa 44, 64-320 Buk
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.