eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Tymczasowe ogrzewanie zabytkowego, przebudowywanego i rozbudowywanego budynku Filharmonii Śląskiej przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Katowice: Tymczasowe ogrzewanie zabytkowego, przebudowywanego i rozbudowywanego budynku Filharmonii Śląskiej przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 340840 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska w Katowicach , ul. Sokolska 2, 40-089 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 351-17-19, 258-62-61, faks (032) 258-98-85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tymczasowe ogrzewanie zabytkowego, przebudowywanego i rozbudowywanego budynku Filharmonii Śląskiej przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest tymczasowe ogrzewanie zabytkowego, przebudowywanego i rozbudowywanego budynku Filharmonii Śląskiej przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach. Budynek w chwili obecnej jest w trakcie remontu i przebudowy. Aktualnie na obiekcie nie prowadzi się żadnych prac budowlanych. W przypadku gdyby zaszła konieczność wszczęcia robót budowlanych przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wypowie wykonawcy umowę z terminem wypowiedzenia 14 dni. Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu instalacji grzewczej i opuszczenia obiektu w ciągu tego okresu. Kubatura powierzchni do ogrzania wynosi 15340,00 m3. Budynek jest pozbawiony instalacji centralnego ogrzewania. System ogrzewania może opierać się na instalacji nagrzewnic elektrycznych lub olejowych. Koszty paliwa i energii pokrywa Wykonawca. Wszelkie warunki realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi ustalić z Generalnym Wykonawcą Rozbudowy Filharmonii Śląskiej w Katowicach. W związku z tym iż obiekt jest wpisany do rejestru zabytków, zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) oraz z uwagi na znajdujące się w budynku wyposażenie (parkiet, fotele) konieczne jest zapewnienie następujących parametrów powietrza: 1. dla sali koncertowej o kubaturze 4 040,00 m3, a. wymagana temperatura: min 15oC, b. wymagana wilgotność: 30% - 65%, 2. dla klatek schodowych, K1, K2 wraz z obejściami sali koncertowe o łącznej kubaturze ok. 3 200,00 m3 a. wymagana temperatura: min 12oC, b. wymagana wilgotność: 30% - 65%, 3. dla pozostałych pomieszczeń o kubaturze 8 100,00 m3, a. wymagana temperatura: min 8oC, b. wymagana wilgotność: 20% - 70%, Graficzne określenie lokalizacji poszczególnych stref zostało przedstawione na załączonych do wzoru umowy rysunkach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4. Wykonawca dodatkowo w ramach zaproponowanej ceny zapewnia nadzór na pracującą instalacją wraz z monitoringiem wilgotności przez całą dobę. Ewentualne nawilżanie lub osuszanie należy realizować w przypadku stwierdzenia odchyleń od wskazanych wartości. Wykonawca z chwilą przejęcia budynku Filharmonii ponosi pełną odpowiedzialność za jego stan oraz za znajdujące się w nim wyposażenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. b) Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). c) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: i) pieniądzu; ii) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii) gwarancjach bankowych; iv) gwarancjach ubezpieczeniowych; v) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior?czości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) d) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. o/Katowice nr 93 1020 2313 0000 3502 0154 5219, na którym będzie ono przechowywane. e) Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. f) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału, a jego kopia zawierająca potwierdzenie złożenia oryginału musi być załączona do oferty. Potwierdzenia dokonuje główna księgowa Zamawiającego. g) Zasady zwrotu wadium wykonawcy oraz utraty wadium przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione załączniki zgodnie z SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzo-wanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe i przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających warunki określone w SIWZ. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów; 5. Wystąpienia dodatkowych zagrożeń nie przewidzianych warunkami Umowy. 6. Wystąpienia konieczności zmiany osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna i udo-wodni, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające warunki określone w SIWZ, w terminie określonym we wniosku Zmawiającego. 7. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego), c. zmiany danych teleadresowych, d. zmiana obowiązującej stawki VAT, e. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, f. pozostałe zmiany określone w Umowie. 8. Wszelkie zmiany do Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoniaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska ul. Sokolska 3 40-084 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Filharmonia Śląska ul. Sokolska 3 40-084 Katowice sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.