Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Kartuzy: Remont dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy: Obręb Kartuzy - Leśnictwo Dzierżążno, - Leśnictwo Bilowo, Leśnictwo Dąbrowa; Obręb Mirachowo - Leśnictwo Bącka Huta, Leśnictwo Glinne, Leśnictwo Kamionka; Obręb Wieżyca - Leśnictwo Uniradze, Leśnictwo Przewóz, Leśnictwo Sikorzyno
Numer ogłoszenia: 340704 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy , Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681 16 36, faks 058 681 16 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy: Obręb Kartuzy - Leśnictwo Dzierżążno, - Leśnictwo Bilowo, Leśnictwo Dąbrowa; Obręb Mirachowo - Leśnictwo Bącka Huta, Leśnictwo Glinne, Leśnictwo Kamionka; Obręb Wieżyca - Leśnictwo Uniradze, Leśnictwo Przewóz, Leśnictwo Sikorzyno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg na terenie Nadleśnictwa Kartuzy: Część nr 1: Obręb Kartuzy - Leśnictwo Dzierżążno, - Leśnictwo Bilowo, Leśnictwo Dąbrowa; Cześć nr 2:Obręb Mirachowo - Leśnictwo Bącka Huta, Leśnictwo Glinne, Leśnictwo Kamionka; Część nr 3:Obręb Wieżyca - Leśnictwo Uniradze, Leśnictwo Przewóz, Leśnictwo Sikorzyno. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: uproszczona dokumentacja techniczna, Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o zamówieniach publicznych o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 6 500.00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 5 600.00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 4 700.00 PLN (słownie: cztery tysiące siedemset 00/100 PLN) 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-09-25 do godz. 11:30. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, to znaczy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest , krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto dla każdej odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. remont, budowę lub przebudowę dróg o nawierzchni tłuczniowej, gruzowej, żwirowej. Wykonawca musi wskazać, że roboty budowlane , o których mowa powyżej, zostały wykonane przez Wykonawcę zgodnie ze sztuką budowlana i prawidłowo ukończone. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca w/w warunki spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. w tym co najmniej 1 kierownikiem budowy, który będzie odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać uprawnienia drogowe uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należeć do okręgowej izby inżynierów budownictwa,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, to znaczy, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie na podstawie załączonej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty,Wzór umowy,Kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) terminu realizacji niniejszego zamówienia publicznego - to znaczy zmianę daty końca realizacji robót budowlanych na termin późniejszy, w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych w trakcie prowadzenia robót (np. długotrwałe opady deszczu, nadmierne zawilgocenie podłoża i materiałów, które mają być użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego). 2) sposobu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieją okoliczności, takie jak: a) niedobór materiałów, b) pojawienie się nowych materiałów lub technologii, c) konieczność zastosowania innych rozwiązań niż przewidzianych w umowie o zamówienie publiczne w sytuacji, gdy zastosowanie ich grozi niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy o zamówienie publiczne. 3) stawki podatku VAT - to znaczy, ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienione przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany w treści umowy o zamówienie publiczne, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2 będą dokonane w drodze aneksu do zawartej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kartuzy, Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Sekretariat pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa skateparku w Kartuzach - prace naprawcze.
- Świadczenie kompleksowych usług usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne) usuniętych z dróg Powiatu Kartuskiego
- Naprawa i konserwacja dróg, placów manewrowych, miejsc postoju pojazdów i szlaków technologicznych położonych na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w 2025 roku
- Prowadzenie specjalistycznej terapii logopedycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Kształcenia w Dzierżążnie dz. ew. nr 224/11.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w 2025 roku
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.