To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-05
Warszawa: wywozu nieczystości stałych z posesji II Oddziału ZUS w Warszawie oraz podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 34060 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10902 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 840 22 31, faks 22 840 22 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywozu nieczystości stałych z posesji II Oddziału ZUS w Warszawie oraz podległych Inspektoratach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych (odpadów niesegregowanych) z posesji: - Zadanie A - siedziba II Oddziału ZUS w Warszawie przy ul. Podskarbińskiej 25 - Zadanie B - z Inspektoratu ZUS Warszawa Praga Północ, ul. 11-go Listopada 15a - Zadanie C - z Inspektoratu ZUS w Otwocku, ul. Poniatowskiego 17 - Zadanie D - z Archiwum ZUS w Legionowie, ul. Piłsudskiego 43b. 2. W momencie odbioru nieczystości stałych z siedziby Zamawiającego, Wykonawca staje się ich faktycznym posiadaczem z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o odpadach. II. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wyposażenia posesji: - Zadanie A - w 1 pojemnik typu Bóbr o pojemności 1100 l - Zadanie B - w 3 pojemniki typu Bóbr o pojemności 1100 l - Zadanie C - w 2 pojemniki typu Bóbr o pojemności 1100 l - Zadanie D - w 1 pojemnik typu Paluszek zamknięty o pojemności 120 l. 2. Opróżniania pojemników z częstotliwością: - Zadanie A - 1 raz w tygodniu w piątek - Zadanie B - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - Zadanie C - 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) - Zadanie D - 1 raz na 2 tygodnie (środa) W przypadku, gdy termin opróżnienia pojemników wypada w święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia pojemników w dniu powszednim poprzedzającym bądź następnym. 3. Wyciągania i ustawiania pojemników po opróżnieniu na stałe miejsce. 4. Sprzątania nieczystości pozostałych po opróżnieniu pojemników w najbliższym sąsiedztwie jego stałego postoju. 5. Uzyskania od upoważnionego pracownika Zamawiającego potwierdzenia wywozu na miesięcznej Karcie Wywozu Nieczystości Stałych z obiektu. 6. Wykonania usługi wynikającej z reklamacji w następnym dniu roboczym od jej złożenia. 7. Planowana ilość opróżnionych pojemników w trakcie trwania umowy wynosi : - Zadanie A - 52 opróżnienia - Zadanie B - 1.872 opróżnienia - Zadanie C - 832 opróżnienia - Zadanie D - 104 opróżnień. 8. Posiadania przez cały okres związania umową aktualnego zezwolenia w formie decyzji właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Legionowa i/lub stołecznego Warszawy i/lub miasta Otwocka (stosownie do zadania na które Wykonawca składa ofertę) wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13 września1996 r. (Dz.U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.). Nie dotyczy miejskich jednostek organizacyjnych prowadzących ww. działalność na obszarze m.st. Warszawy (zg. z art. 7 ust. 5 wyżej wymienionej ustawy). W przypadku gdy ważność zezwolenia jest krótsza od terminu związania umową Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu nowego zezwolenia na min. 30 dni przed terminem upływu ważności obowiązującego ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z II Oddziału ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSUPER Sp. z o.o., ul. Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1404,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1404,00
Oferta z najniższą ceną: 1404,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1765,57
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS Warszawa Praga Północ, ul. 11-go Listopada 15a.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSUPER Sp. z o.o., ul. Kraskowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50544,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50544,00
Oferta z najniższą ceną: 50544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratu ZUS w Otwocku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28412,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28412,41
Oferta z najniższą ceną: 28412,41 / Oferta z najwyższą ceną: 28412,41
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z Archiwum ZUS w Legionowie ul. Piłsudskiego 43b.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1637,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1637,76
Oferta z najniższą ceną: 1637,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2496,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sterdyń
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2026
- Utrzymanie czystości w roku 2026 na terenie Miasta i Gminy Janów Lubelski
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
- Wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





