To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Włocławek: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, NARZĘDZI I SPRZĘTU DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO, SŁUŻĄCEGO DZIAŁANIOM ZWIĄZANYM Z OCHRONĄ PRZECIWPOWODZIOWĄ
Numer ogłoszenia: 340445 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312453 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2302000, faks 054 2302030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, NARZĘDZI I SPRZĘTU DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO, SŁUŻĄCEGO DZIAŁANIOM ZWIĄZANYM Z OCHRONĄ PRZECIWPOWODZIOWĄ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, narzędzi i sprzętu do wojewódzkiego magazynu przeciwpowodziowego, służącego działaniom związanym z ochroną przeciwpowodziową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniki nr 6 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Część I zamówienia: - zestawy oświetleniowe (agregat prądotwórczy - szt. 1, maszt oświetleniowy z 2 reflektorami halogenowymi - szt. 4, przedłużacze 40mb - szt. 4) - 4 zestawy, Wykonawca musi dodatkowo dostarczyć: - opis urządzenia z uwzględnieniem wszystkich wymagań zamawiającego zawar-tych w opisie przedmiotu zamówienia (szczegółową charakterystykę techniczną urządzenia potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych); - instrukcję obsługi w języku polskim; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym, a w szczególności certyfikat CE lub deklarację zgodności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087, ze zmianami). Część II zamówienia: - napełniacze na burtę skrzyni przyczepy do zasypywania piaskiem przeciwpowodziowych worków - szt. 30, Wykonawca musi dodatkowo dostarczyć: - opis urządzenia z uwzględnieniem wszystkich wymagań zamawiającego zawar-tych w opisie przedmiotu zamówienia (szczegółową charakterystykę techniczną urządzenia potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych); - instrukcję obsługi w języku polskim; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym, a w szczególności certyfikat CE lub deklarację zgodności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087, ze zmianami). Część III zamówienia: - łopaty oprawione do piasku - szt. 500.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 44.51.11.20 - Szufle .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zestawy oświetleniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HORPOL S. A., ul. Nowa 23, Stara Iwiczna, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32266,56
Oferta z najniższą ceną: 32266,56 / Oferta z najwyższą ceną: 44632,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: łopaty oprawione do piasku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZUREK ALICJA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BUK"
jakie przetargi wygrała firma
SZCZUREK ALICJA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "BUK"
- Przedsiębiorstwo Handlowe BUK Alicja Szczurek 32-040, ul. Na Wzgórzu 1, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5975,00
Oferta z najniższą ceną: 5975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6405,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku
- Świadczenie usługi przez instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Przywracanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym po zdarzeniach drogowych na terenie miasta Włocławek w roku 2026." - II postępowanie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek oraz Centrum Usług Społecznych Gminy Włocławek i odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego
- Opracowanie dokumentacji (5 części) w ramach zadania Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu -II ETAP
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu strażackiego i przyczep
- Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej, paliwa i transportu. Dostawa mierników wielogazowych, pił spalinowych do drewna, stali, betonu, klinów zabezpieczających, prądownic wodnych
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup dwóch zestawów narzędzi hydraulicznych do uwalniania osób poszkodowanych
- Wsparcie potencjału OSP w Łubowie, gm. Borne Sulinowo, w usuwaniu skutków zmian klimatycznych poprzez zakup wyposażenia
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





