eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzePRZETARG NIEOGRANICZONY NR 66/PN/08 NA DOSTAWĘ SZPITALNYCH ZESTAWÓW ZAPLECZA DIAGNOSTYCZNO - ZABIEGOWEGO ORAZ HIGIENICZNEGO, ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, MEBLI I ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH (WIESZAKÓW, POJEMNIKÓW, KOSZY itp.) W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU POŁOŻNICZO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 66/PN/08 NA DOSTAWĘ SZPITALNYCH ZESTAWÓW ZAPLECZA DIAGNOSTYCZNO - ZABIEGOWEGO ORAZ HIGIENICZNEGO, ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, MEBLI I ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH (WIESZAKÓW, POJEMNIKÓW, KOSZY itp.) W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU POŁOŻNICZO - GINEKOLOGICZNEGO PRZY PL. TRAUGUTTA 6
Numer ogłoszenia: 340333 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2776210, faks 032 2776210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 66/PN/08 NA DOSTAWĘ SZPITALNYCH ZESTAWÓW ZAPLECZA DIAGNOSTYCZNO - ZABIEGOWEGO ORAZ HIGIENICZNEGO, ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, MEBLI I ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH (WIESZAKÓW, POJEMNIKÓW, KOSZY itp.) W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU POŁOŻNICZO - GINEKOLOGICZNEGO PRZY PL. TRAUGUTTA 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZPITALNYCH ZESTAWÓW ZAPLECZA DIAGNOSTYCZNO - ZABIEGOWEGO ORAZ HIGIENICZNEGO, ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, MEBLI I ARTYKUŁÓW RÓŻNYCH (WIESZAKÓW, POJEMNIKÓW, KOSZY itp.) W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU POŁOŻNICZO - GINEKOLOGICZNEGO PRZY PL. TRAUGUTTA 6. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONY W SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.22.43.40 - Kosze 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.17.12.10 - Maski do resuscytacji 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 39.71.34.20 - Froterki do podłóg 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawa zamówień publicznych z późn. zm. 2. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.51.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Art. różne ( wieszaki,lustra, kosze).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7, 39.22.43.40-3, 31.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Art. czystościowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 39.22.43.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zaplecza diagnostyczno - zabiegowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.19.23.00-5, 33.17.12.10-1, 33.19.20.00-2, 33.19.11.00-6, 39.71.34.20-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zaplecza higieniczno - czystościowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.19.23.00-5, 33.17.12.10-1, 33.19.20.00-2, 33.19.11.00-6, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zaplecza socjalno - czystościowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.19.23.00-5, 33.17.12.10-1, 33.19.20.00-2, 33.19.11.00-6, 39.71.34.20-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zaplecza higieny żywienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.19.23.00-5, 33.19.20.00-2, 33.19.11.00-6, 39.71.34.20-3, 39.71.31.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.