eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnica › Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Brzeźnica: Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego
Numer ogłoszenia: 3399 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184361 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o., Paszczyna 62B, 39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie, tel. 14 6817912, faks 14 6823391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego w ilości 1 500 Mg. Zamówieniem publicznym objęte są odpady powstałe na skutek obróbki mechanicznej odpadów komunalnych, na sicie o wielkości oczek 80 mm - frakcja nadsitowa. Odpady są poddawane separacji magnetycznej. Odpady są sprasowane (odpady z prasokontenera). Miejsca magazynowania odpadów są zadaszone. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia, w czasie obowiązywania umowy jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w opisie Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Koszt transportu odpadów w odległości do 300 km w obie strony obciąża Zamawiającego i nie jest elementem ceny. W przypadku gdy odległość Wykonawcy od Zamawiającego jest powyżej 300 km w obie strony transport odpadów odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. Odległość do miejsca zagospodarowania odpadów ustalona zostanie tak aby ich transport odbywał się drogami, na których mogą poruszać się pojazdy o ciężarze całkowitym powyżej 40 ton. Ważenie odpadów odbywać się będzie na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzone dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczną kartą przekazania odpadu. Dokumenty te będą stanowić podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Karta przekazania odpadów sporządzona zostanie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 14.12.2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014r. poz.1973). Masa przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów. Karty przekazania odpadów wystawiane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron lub w trzech egzemplarzach w przypadku zlecenia usługi transportu innemu Wykonawcy. W przypadku braku lub błędnie potwierdzonej przez Wykonawcę Karty przekazania odpadu czy braku oryginałów kwitów wagowych, Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty faktury VAT, do czasu dostarczenia właściwych dokumentów. Informacja o odmowie zapłaty zostanie przekazana Wykonawcy odwrotnie, za pośrednictwem faksu. Wykonawca przyjmował będzie od Zamawiającego odpady w sposób sukcesywny, zgodny z potrzebami Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-EKO Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 283500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.