Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Zgierz: Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotnisk Nowy Glinnik i Leźnica Wielka
Numer ogłoszenia: 339910 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotnisk Nowy Glinnik i Leźnica Wielka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej: a) rów A o długości 2690,0 m b) rów B o długości 255,0 m c) rów C o długości 370,0 m d) rów D o długości 60,0 m e) rów E o długości 640,0 m f) rów F o długości 700,0 m 1.1. ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów 1.2. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 1.3. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu z wywiezieniem 1.4. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopów 1.5. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 1.6. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wymienionych rowach: a) rów A - 5 przepustów b) rów B - 2 przepusty c) rów C - 1 przepust d) rów D - 1 przepust e) rów E - 3 przepusty f) rów F - 1 przepust 1.7. Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych na pasie startowym - 11 szt. (4 studzienki o wymiarach 290 cm x 45 cm głębokość 1 m oraz 7 studzienek o wymiarach 100 cm x 45 cm głębokość 1 m) 1.8. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia 1.9. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 2.1. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: a) rów nr 1 o długości 208,1 m b) rów nr 2 o długości 500,0 m 2.2. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów 2.3. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 2.4. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem 2.5. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów 2.6. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 2.7. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach - 2 przepusty (po jednym na każdym z wymienionych rowów) 2.8. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: rów nr 3 o długości 520,0 m 2.9. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów 2.10. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 2.11. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem 2.12. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów 2.13. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 2.14. wyrównanie linii skarp i wykonanie nowego pochylenia 2.15. oczyszczenie i odmulenie przepustu - 1 szt. 2.16. ułożenie przepustu drogowego z rur O400mm, szerokości 4,0 m - 1 szt. 2.17. odtworzenie całkowite rowu na odcinku ok. 200 m (rów całkowicie zasypany) 2.18. wyrównanie krawędzi rowu 2.19. wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych - 49 szt. 2.20. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia 2.21. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług (jedna usługa zrealizowana w ramach jednej umowy) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. konserwacja rowów odwadniających o wartości nie mniejszej niż: Zadanie 1 - 70.000,00 PLN brutto Zadanie 2 - 50.000,00 PLN brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na oba zadania musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług o wartości stanowiącej sumę wskazanej kwoty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana wartości umowy brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 101-102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114 (Kancelaria Jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sposób porozumiewania się - faks nr (42) 750-21-01.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej a) rów A o długości 2690,0 m b) rów B o długości 255,0 m c) rów C o długości 370,0 m d) rów D o długości 60,0 m e) rów E o długości 640,0 m f) rów F o długości 700,0 m 2. ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów 3. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 4. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu z wywiezieniem 5. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopów 6. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 7. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wymienionych rowach: a) rów A - 5 przepustów b) rów B - 2 przepusty c) rów C - 1 przepust d) rów D - 1 przepust e) rów E - 3 przepusty f) rów F - 1 przepust 8. Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych na pasie startowym - 11 szt. (4 studzienki o wymiarach 290 cm x 45 cm głębokość 1 m oraz 7 studzienek o wymiarach 100 cm x 45 cm głębokość 1 m) 9. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia 10. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: a) rów nr 1 o długości 208,1 m b) rów nr 2 o długości 500,0 m 2. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów 3. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 4. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem 5. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów 6. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 7. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach - 2 przepusty (po jednym na każdym z wymienionych rowów) 8. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: rów nr 3 o długości 520,0 m 9. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów 10. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 11. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem 12. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów 13. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych 14. wyrównanie linii skarp i wykonanie nowego pochylenia 15. oczyszczenie i odmulenie przepustu - 1 szt. 16. ułożenie przepustu drogowego z rur O400mm, szerokości 4,0 m - 1 szt. 17. odtworzenie całkowite rowu na odcinku ok. 200 m (rów całkowicie zasypany) 18. wyrównanie krawędzi rowu 19. wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych - 49 szt. 20. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia 21. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- zaprojektowanie, wykonanie nadruku i dostawę materiałów promocyjnych
- I. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lućmierz ul. Wiśniowa II. Budowa oświetlenia w miejscowości Lućmierz ul. Wiśniowa
- DOSTAWA AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
- Usługa przeprowadzenia przeglądów, konserwacji i kontroli bezpieczeństwa sprzętu medycznego
- Usługa przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowania dokumentacji niearchiwalnej do brakowania akt Sądu Rejonowego w Zgierzu
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury kulturalnej, edukacyjnej i turystycznej w Gminie Kamień
- Wykonanie usługi mechanicznego wykaszania rowów przydrożnych i poboczy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lwówek Śląski
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.