eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPomocnicze usługi biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Krasnystaw: Pomocnicze usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 3398 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krasnystaw.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomocnicze usługi biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są pomocnicze usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań (części) zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Wydziału Cywilnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - zszywaniu akt i numerowaniu kart, - przygotowywaniu akt do archiwizacji lub innych celów, - segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i dostarczanie ich sekretarzom, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 2. Zadanie Nr 2 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu, kserowaniu dokumentów/akt, - przygotowywaniu akt do archiwizacji, - zszywaniu akt, numerowaniu kart, - zakładaniu obwolut, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 3. Zadanie Nr 3 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 972) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - - przygotowywaniu akt do archiwizacji. 4. Zadanie Nr 4 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej (maksymalnie 972 godziny) polegających na: - przygotowywaniu akt Zespołu do archiwizacji, - przekazywanie dokumentów/akt innym jednostkom. 5. Zadanie Nr 5 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przygotowywaniu ksiąg wieczystych do migracji, - drukowaniu i naklejaniu numerów elektronicznych ksiąg na akta i księgi wieczyste, - przygotowywanie transportu ksiąg do ośrodka migracyjnego. 6. Zadanie Nr 6 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - segregowaniu i podkładaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru, - zszywaniu dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. 7. Zadanie Nr 7 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przenoszeniu i porządkowaniu akt ksiąg wieczystych i układaniu ich w porządku chronologicznym, - kserowaniu dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wniosków o wydanie odpisów przekazywanych do Centralnej Informacji i przygotowywaniu wypisów aktów notarialnych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. Usługi objęte zamówieniem wykonywane będą do dnia 31 grudnia 2012 r. we wszystkie dni robocze, w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Osoby świadczące usługi stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą być karane i nie może toczyć się przeciwko nim postępowanie karne lub karne skarbowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi (umowy) polegającej na świadczeniu usług biurowych w organach wymiaru sprawiedliwości przez okres minimum 3 miesięcy o łącznej wartości brutto co najmniej 3 000,00 PLN;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że legitymuje się minimum wykształceniem średnim oraz posiada znajomość przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. Nr 38, poz. 249), Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. MS Nr 5, poz. 22 z późn. zm.);oraz przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 05 marca 2004 r. w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych (Dz. U. Nr 46, poz. 443), zaś w przypadku zadania 4 - 6 również posiadania znajomości przepisów ustawy z dnia 06 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 września 2011 r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz. U. Nr 102, poz. 1122 z późn.zm.), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 20 sierpnia 2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz. 1575), ustawy z dnia 14 lutego 2003 r. - Przenoszenie treści księgi wieczystej prowadzonej w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 42, poz. 363), Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 sierpnia 2003 r. w sprawie szczegółowej organizacji i funkcjonowania ośrodka migracyjnego ksiąg wieczystych (Dz. U. Nr 162, poz. 1573).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Krasnymstawie ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw pokój Nr 104, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Krasnymstawie ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw pokój Nr 104, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz I Wydziału Cywilnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług na rzecz I Wydziału Cywilnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - zszywaniu akt i numerowaniu kart, - przygotowywaniu akt do archiwizacji lub innych celów, - segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i dostarczanie ich sekretarzom, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz II Wydziału Karnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu, kserowaniu dokumentów/akt, - przygotowywaniu akt do archiwizacji, - zszywaniu akt, numerowaniu kart, - zakładaniu obwolut, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz II Wydziału Karnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 972) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, -przygotowywaniu akt do archiwizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz I Zespołu Kuratorskiej Słuzby Sądowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje świadczenie usług na rzecz I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej (maksymalnie 972 godziny) polegających na: - przygotowywaniu akt Zespołu do archiwizacji, - przekazywanie dokumentów/akt innym jednostkom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przygotowywaniu ksiąg wieczystych do migracji, - drukowaniu i naklejaniu numerów elektronicznych ksiąg na akta i księgi wieczyste, - przygotowywanie transportu ksiąg do ośrodka migracyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - segregowaniu i podkładaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru, - zszywaniu dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przenoszeniu i porządkowaniu akt ksiąg wieczystych i układaniu ich w porządku chronologicznym, - kserowaniu dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wniosków o wydanie odpisów przekazywanych do Centralnej Informacji i przygotowywaniu wypisów aktów notarialnych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.99.51.00-6, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.