To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Krasnystaw: Pomocnicze usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 21612 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3398 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomocnicze usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są pomocnicze usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań (części) zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Wydziału Cywilnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - zszywaniu akt i numerowaniu kart, - przygotowywaniu akt do archiwizacji lub innych celów, - segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i dostarczanie ich sekretarzom, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 2. Zadanie Nr 2 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 1944) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu, kserowaniu dokumentów/akt, - przygotowywaniu akt do archiwizacji, - zszywaniu akt, numerowaniu kart, - zakładaniu obwolut, - wprowadzanie danych do skorowidzów alfabetycznych. 3). Zadanie Nr 3 - obejmuje świadczenie usług na rzecz II Wydziału Karnego (maksymalna ilość godzin - 972) polegających na: - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki, - - przygotowywaniu akt do archiwizacji. 4). Zadanie Nr 4 - obejmuje świadczenie usług na rzecz I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej (maksymalnie 972 godziny) polegających na: - przygotowywaniu akt Zespołu do archiwizacji, - przekazywanie dokumentów/akt innym jednostkom. 5). Zadanie Nr 5 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przygotowywaniu ksiąg wieczystych do migracji, - drukowaniu i naklejaniu numerów elektronicznych ksiąg na akta i księgi wieczyste, - przygotowywanie transportu ksiąg do ośrodka migracyjnego. 6). Zadanie Nr 6 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - segregowaniu i podkładaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru, - zszywaniu dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. 7. Zadanie Nr 7 - obejmuje świadczenie usług na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych (maksymalnie 1944 godziny) polegających na: - przenoszeniu i porządkowaniu akt ksiąg wieczystych i układaniu ich w porządku chronologicznym, - kserowaniu dokumentów znajdujących się w aktach ksiąg wieczystych, wniosków o wydanie odpisów przekazywanych do Centralnej Informacji i przygotowywaniu wypisów aktów notarialnych, - przygotowywaniu korespondencji do wysyłki. Usługi objęte zamówieniem wykonywane będą do dnia 31 grudnia 2012 r. we wszystkie dni robocze, w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Osoby świadczące usługi stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą być karane i nie może toczyć się przeciwko nim postępowanie karne lub karne skarbowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz I Wydziału Cywilnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Sylwia Bielawska, ul. Piekarskiego 10/29, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14482,00
Oferta z najniższą ceną: 14482,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14482,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz II Wydziału Karnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Kamil Marucha, ul. Sobieskiego 7C/59, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14385,60
Oferta z najniższą ceną: 14385,60 / Oferta z najwyższą ceną: 14580,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pomocnicze usługi biurowe śwaidczone na rzecz II Wydziału Karnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Sylwia Górska, ul. Sobieskiego 16/10, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7290,00
Oferta z najniższą ceną: 7290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9234,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz IV Wydziału Kasiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Karolina Bociąg, ul. Piłsudskiego 40/9, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14580,00
Oferta z najniższą ceną: 14580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14580,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pomocnicze usługi biurowe świadczone na rzecz IV Wydziału Ksiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Magdalena Manachiewicz, ul. Sobieskiego 7C/12, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13413,60
Oferta z najniższą ceną: 13413,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17496,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie i wyposażenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Krasnymstawie" - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu
- "Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SPZOZ w Krasnymstawie "
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki współczesnej.
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wsparcie administracyjne Wydziału Programowania i Realizacji dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





