eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa pojazdu przystosowanego do wywozu pojemników typu SM-110, MGB-240, PA-1100.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Inowrocław: Dostawa pojazdu przystosowanego do wywozu pojemników typu SM-110, MGB-240, PA-1100.
Numer ogłoszenia: 33952 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu przystosowanego do wywozu pojemników typu SM-110, MGB-240, PA-1100..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na: dostawie fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do wywozu pojemników typu SM-110, MGB-240, PA-1100, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik Nr 1 do siwz. Rok produkcji 2008. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia: a) czas gwarancji: minimum 1 rok na cały pojazd, 2 lata na elementy układu napędowego,min. 1 rok na zabudowę. b) wykaz najbliższych punktów serwisowych z godzinami pracy serwisu i magazynu, c) gwarantowany czas naprawy od momentu zgłoszenia awarii - max do 5 dni, d) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, właściwego organu ubezpieczenia społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 1.1. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. a), b), c), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Kopie dokumentów w języku polskim). 1.2. Dokument o których mowa w pkt 1 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b), c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. a), b), c), muszą być złożone przez każdego z Dostawców. Natomiast pozostałe należy przedłożyć, tak, aby łącznie spełnić określone wymagania. 1.4. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Dostawców lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- minimum 3 referencje. 3. W celu potwierdzenia, że dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wypełnione następujące załączniki: a) Formularz ofertowy dostawcy -zał. nr 1 do siwz, b) wykaz dostaw - zał. nr 2 do swiz, c) oświadczenie z art.22 ustawy Pzp - zał. nr 3 do swiz. 5.Opis techniczny oferowanego pojazdu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. w Inowrocławiu, ul. ks Piotra Wawrzyniaka 33, parter pok. 2 do kon. Krystyna Glonek, tel. faks 052 35 64 304..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i MIeszkaniowej Sp. zo.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.