eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) przy realizacji Inwestycji realizowanej w ramach projektu pt. Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej. Projekt współfinansowany z Europejskiego Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Zamość: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) przy realizacji Inwestycji realizowanej w ramach projektu pt. Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej. Projekt współfinansowany z Europejskiego Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013
Numer ogłoszenia: 339348 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259504 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) przy realizacji Inwestycji realizowanej w ramach projektu pt. Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej. Projekt współfinansowany z Europejskiego Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera Projektu (zamiennie zwanego Inwestorem Zastępczym) przy realizacji Inwestycji w ramach projektu Modernizacja ogrodów zoologicznych w Zamościu i Łucku oraz opracowanie koncepcji utworzenia strefy rekreacji w Rzeszowie w celu rozwoju transgranicznej kwalifikowanej turystyki przyrodniczej. 2.Lokalizacja:Zamość, Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 12. 3. Zakres inwestycji obejmuje prace realizowane na terenie ogrodu zoologicznego w Zamościu, tj.: budowę pawilonu dla tapira, hipopotama karłowatego i kapibary z wybiegami ziemnymi i stawami kaskadowymi, budowę trzech pawilonów zimowych ze stawami dla ptactwa wodnego, prace aranżacyjne, budowę infrastruktury teleinformatycznej, monitoringu i nagłośnienia oraz zainstalowanie urządzeń teletechnicznych i multimedialnych, przebudowę ogrodzenia, budowę uzbrojenia i urządzenie terenu (w szczególności: ciągi piesze, ukształtowanie terenu, zieleń i mała architektura, przyłącza, sieci, oświetlenie terenu, instalacja hydrotechniczna). Opis głównego zakresu prac, jaki zostanie wykonany w ramach realizacji robót budowlanych został określony w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykaz dokumentacji technicznej został określony w załączniku nr 10 do SIWZ. Szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi około 3 mln zł netto. 4.Do obowiązków Menadżera Projektu należy kierowanie i koordynacja realizacji Inwestycji zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz Unii Europejskiej, a także zgodnie z umową o dofinansowanie projektu o którym mowa w pkt 1. oraz z podstawami prawnymi, dokumentami programowymi, wytycznymi i innymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013.Umowa o dofinansowanie stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ, jej tłumaczenie na język polski stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ, załącznik II do Umowy stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ, jego tłumaczenie na język polski stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych wiążąca jest wersja w języku angielskim. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBJ Corporation Spółka z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87738,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.