eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Tomaszów Mazowiecki: Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 339132 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: zarządzanie projektem oraz sprawozdawczość. 1. W ramach zarządzania projektem Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowania systemu realizacji projektu, b) opracowania wzorów dokumentów i list kontrolnych, c) opracowania zasad przepływu informacji i dokumentacji projektowej, d) nadzoru i kontroli postępu finansowego i rzeczowego w projekcie, e) bieżącego monitoringu kwalifikowalności kosztów w projekcie, f) opracowania list ryzyk i zarządzania ryzykiem w projekcie, g) prowadzenia dokumentacji projektowej, h) zarządzania zespołem projektowym, i) obsługi formalnej projektu, j) monitoringu dokumentacji projektowej, k) monitoringu działań promocyjnych i organizacyjnych w projekcie prowadzonych przez specj. ds. organizacji, l) monitoringu działań rekrutacyjnych w projekcie, m) monitoringu wsparcia w projekcie, n) realizacji spotkań monitorujących postęp projektu - spotkania z zespołem projektowym, o) doradztwa w zakresie realizacji działań w projekcie, p) kontaktów roboczych z Instytucją Pośredniczącą i z opiekunem projektu, q) przeprowadzenia szkolenia z zakresu równości płci w obszarze projektu. 2. W ramach sprawozdawczości Wykonawca zobowiązany będzie do: a) opracowywania i przekazywania wniosków o płatności częściowe i płatność końcową w ramach Projektu, zgodnie z aktualnym harmonogramem płatności Projektu; a. załącznik nr 1 (finansowy), b. załącznik nr 2 (szczegółowa charakterystyka udzielonego wsparcia), c. opracowanie nakładki PEFS b) przeprowadzania analizy ilościowej wydatków rozliczanych w ramach wniosku o płatność; c) przeprowadzania analizy zgodności poniesionych wydatków z założeniami Projektu; d) informowania Zamawiającego, na podstawie wniosków o płatność, o wszelkich odstępstwach od planowanych osiągnięć wskaźników monitorowanych w ramach procesu sprawozdawczości; e) przygotowania korekty wniosków o płatność na wniosek: Zamawiającego (autokorekta) lub Instytucji Pośredniczącej; f) kontaktów z Instytucją Pośredniczącą w zakresie analizy, modyfikacji i zatwierdzania wniosków o płatność; g) informowania Zamawiającego o nieprawidłowościach w projekcie wykrytych podczas procesu sprawozdawczego; h) opis dokumentacji finansowej, zgodnie z wymogami PO KL; i) bieżącej kontroli nad postępem rzeczowym i finansowym realizacji Projektu i informowania o konieczności wprowadzania niezbędnych zmian we wniosku o dofinansowanie Projektu; j) monitorowania płatności w Projekcie; k) świadczenia usług doradczych związanych z kontrolami Projektu przez organy do tego uprawnione; l) informowania Zamawiającego o nieprawidłowościach w Projekcie wykrytych w procesie sprawozdawczości; m) bieżącej współpracy z działem księgowym Beneficjenta celem konsultacji ustaleń oraz otrzymania niezbędnej dokumentacji. n) Wprowadzania zmian do wniosku o dofinansowanie. o) Weryfikacji historii rachunku projektu, uwzględniającej zgodność ponoszonych wydatków z podsiadanymi dokumentami finansowymi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że uczestniczył lub uczestniczy w realizacji usługi sprawozdawczości lub/i zarządzania w min. 2 projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych o wartości powyżej 1 mln pln. Ponadto wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji min. 2 projektów dla JST lub szkół podległych JST w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakres.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału: a) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą doświadczenie w zarządzaniu projektem współfinansowanym z funduszy strukturalnych. b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości finansowej i rzeczowej w projektach współfinansowanych z funduszy strukturalnych w tym: - przynajmniej w 2 projektach o wartości powyżej 1 mln pln, - w 3 i więcej projektach o wartości powyżej 1 mln pln. c) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z zakresu zarządzania lub nauk społecznych, d) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą podstawową wiedzę z zakresu księgowości (w tym obsługi dokumentów księgowych), potwierdzoną dyplomem/certyfikatem ukończenia studiów/kursu/szkolenia. e) dysponuje wykwalifikowaną kadrą (min. 1 osoba) z zakresu rozliczania i realizacji projektów unijnych, ukończone minimum 1 szkolenie lub studia podyplomowe, f) dysponuje minimum jedną osobą posiadającą certyfikat z zakresu zarządzania projektami wydanymi przez akredytowane instytucje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakres.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy: 1) Oświadczenie dot. dysponowania minimum 1 osobą posiadającą doświadczenie w zarządzaniu projektem, 2) CV z wykazem projektów poświadczające dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości finansowej i rzeczowej minimum w 2 projektach o wartości powyżej 1 mln PLN współfinansowanych z funduszy strukturalnych. 3) Kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej z zakresu zarządzania lub nauk społecznych. 4) Kserokopia dyplomu lub świadectw lub certyfikatu z zakresu podstaw księgowości w tym obsługi dokumentów księgowych. 5) Kserokopia dyplomu: ukończenia studiów podyplomowych lub szkolenia z zakresu rozliczania i realizacji projektów unijnych. 6) Kserokopia certyfikatu z zakresu zarządzania projektami wydanego przez akredytowane instytucje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kadra i zasoby - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, projekt pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim. Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.