To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 339002 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Celestynów: Zakup usługi w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej sprawa nr WOFiTM/90/2016/PN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316841-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny
1004301300000, ul.
ul. Wojska Polskiego
57,
05430
Celestynów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 894 218, faks
261 894 091, e-mail
wofitm@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): wofitm.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka wojskowa/ jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej sprawa nr WOFiTM/90/2016/PN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):srawa nr FiTM/90/2016/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest zakup usługi w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50121000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. DEFIBRYLATOR PRZENOŚNY M-SERIES Z WYPOSAŻENIEM szt. 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1230.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. DEFIBRYLATOR AED PRO Z POKROWCEM szt. 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT738.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 738,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej z formatowaniem akumulatora, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. DEFIBRYLATOR ZOLL E-SERIES MODEL ES/P/S/N/DC szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 615,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z wymianą zestawu czujników saturacji dla dorosłych jednorazowego użytku (rok produkcji 2016), w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. KARDIOMONITOR PROPAQ ENCORE 202-EL szt. 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5621.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5621,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z uzupełnieniem materiałów eksploatacyjnych- rok produkcji 2016 (zestaw startowy - worki sterylizacyjne, rolki, woda destylowana, filtr), w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. AUTOKLAW VACUKLAV MELAG 23-B szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2987.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2987.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, wraz z naprawą drukarki termicznej (brak przycisków funkcyjnych, brak prowadnicy papieru) w przypadku stwierdzenia innej niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. AUTOKLAW VACUKLAV MELAG Z DRUKARKĄ szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3456.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3456.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. APARAT RTG STOMATATOLOGICZNY HELIODENT PLUS SIRONA szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2345.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2345.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. UNIT STOMATOLOGICZNY POLOWY J&S GMBH DENTAL B szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4321.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4321.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z wymianą akumulatora (rok produkcji 2016), w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. SSAK ELEKTR. VX2 S-SCORT Z UCHWYTEM KARETKOWYM szt. 12 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2937.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2937.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. APARAT RTG DIAGNOSTYCZNY PRZENOŚNY CYBERMOBIL PMX-300 szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3690.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z wymiana akumulatora termometru zewnetrznego (rok produkcji 2016), w przypadku stwierdzenia innej niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. POJEMNIK IZOTERMICZNY THERMO CARE 45 szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1512.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1512.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z wymiana akumulatora termometru zewnetrznego (rok produkcji 2016) oraz naprawą układu chłodzenia , w przypadku stwierdzenia innej niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. POJEMNIK IZOTERMICZNY THERMO CARE 45 szt. 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9471.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9471.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej wraz z wymiana akumulatora termometru zewnetrznego (rok produkcji 2016) oraz naprawą systemu sterowania (alarm błędu podczas włączania), w przypadku stwierdzenia innej niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. POJEMNIK IZOTERMICZNY THERMO CARE 45 szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4182.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4182.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. POJEMNIK IZOTERMICZNY MX 75 szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT492.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 492.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. POMPA INFUZYJNA STRZYK. PERFUSOR SPACE szt. 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1660.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1660.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej, w przypadku niesprawności sporządzenie szacunkowej wyceny na wykonanie naprawy. KARDIOMONITOR BSM-2301K szt. 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT492.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 492.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony
na podstawie art. 10 ust 1, art. 11 ut. 1 pkt 1 oraz art 43 ust 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W oparciu o analizę stanu faktycznego oraz na podstawie art. 10 ust. 1, art. 11 ust. 1 pkt 1 oraz art. 43 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), wnioskuję o udzielenie zamówienia publicznego w trybie "przetargu nieograniczonego." Realizacja zadania
w oparciu o tryb przetargu nieograniczonego daje gwarancję pełnej konkurencyjności prowadzonego postępowania.
Istotnym elementem tego trybu jest upublicznienie informacji o planowanym zakupie poprzez publikację ogłoszenia w przewidzianych prawem publikatorach oraz braku możliwości negocjowania warunków wykonania zamówień w trakcie postępowania
co gwarantuje właściwe wydatkowanie środków publicznych z zachowaniem celowości, zasadności i gospodarności.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli
- Rozwój infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Celestynów - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pogorzel ul. Żurawia
- Wykonanie prac remontowo-konserwacyjnych w drewnianym budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy - malowanie dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy
- Dostawa lasera wysokoenergetycznego do terapii MLS
- Doposażenie i modernizacja placów na terenie Gminy Celestynów
- Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Regucie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.