Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Zielona Góra: dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9 z podziałem na zadania- liczba zadań 9.
Numer ogłoszenia: 338952 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze , ul. Piastowska 9, 65-515 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 458 26 06, faks 68 458 26 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss1.strefa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9 z podziałem na zadania- liczba zadań 9..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9 z podziałem na zadania- liczba zadań 9 CPV: 15.50.00.00-3; 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5; 15.80.00.00-6; 15.30.00.00-1; 15.81.10.00-6; 15.89.43.00.-4 15.33.11.70-9; 03.14.25.00-3; 15.20.00.00.-0, 15.22.10.00-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.10.00-6, 15.89.43.00-4, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 4 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; - dokładnie wypełniona tabela- wykaz asortymentu ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 5 (od 5.1 do 5.9) do SIWZ w zależności od ilości zadań ( dotyczy każdego zadania oddzielnie);5) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ - dokument , z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zss1.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie szkoły, ul. Piastowska 9, 65-515 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Piastowska 9, 65-515 Zielona Góra , sekretariat szkoły..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa różnych produktów spożywczych ( w tym tłuszcze).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 5.3. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa owoców, warzyw ( w tym ziemniaki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców, warzyw do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 5.4. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 5.5. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa dań gotowych (świeżych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dań gotowych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 5.6. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa mrożonek warzywno-owocowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek warzywno-owocowych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 5.7. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa jaj świeżych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 5.8. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa ryb i przetworów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze przy ul. Piastowskiej 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku Nr 5.9. do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2026 roku
- Dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie filmów w technologii 180 stopni do emisji w goglach VR
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego", w podziale na części
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń budynków należących do Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





