eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZADANIE NR 1- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o w obwodzie drogowym w Barczewie; ZADANIE Nr 2- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w obwodzie drogowym w Dobrym Mieście.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Olsztyn: ZADANIE NR 1- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o w obwodzie drogowym w Barczewie; ZADANIE Nr 2- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w obwodzie drogowym w Dobrym Mieście.
Numer ogłoszenia: 338821 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o w obwodzie drogowym w Barczewie; ZADANIE Nr 2- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w obwodzie drogowym w Dobrym Mieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dozorowania, sprzątania oraz obsługiwania pieca lokalnego c.o w siedzibach obwodów drogowych w Barczewie i Dobrym Mieście. 1.1. ZADANIE NR 1- Dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w obwodzie drogowym w Barczewie. Przedmiotem zadania Nr 1 jest dozorowanie, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie przy ulicy Kościuszki 80. Zakres prac obejmuje: 1.1.1. dozór biurowca, magazynu, placu(zgodnie z instrukcją wykonywania dozoru- zał. do projektu umowy), - w dni robocze tygodnia w godz. 15:00- 7:00; - w soboty, niedziele i święta w godz. 7:00-7:00 z wyłączeniem godz. dozoru sprawowanego przez Zamawiającego. Przez godziny dozoru sprawowane przez Zamawiającego rozumie się godziny przepracowane przez jedną osobę (jednego pracownika Zamawiającego), zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, dotyczącymi norm i wymiaru czasu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym. Grafik na każdy kolejny miesiąc Wykonawca dostarczy Kierownikowi obwodu do akceptacji nie później niż 10 dni przed początkiem tego miesiąca, którego grafik dotyczy. 1.1.2. codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (łączna powierzchnia 198 m2), w tym pranie firan i mycie okien (12 szt o wym.170x160 i 10 szt. o wym. 105x85) dwa razy do roku (środki czystości zapewnia Wykonawca we własnym zakresie); 1.1.3 obsługa pieca lokalnego c.o. w okresach grzewczych (opał zapewnia Zamawiający); 1.1.4 odśnieżanie i uszorstnianie chodnika długości 30 m w okresach zimowych (materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający) 1.2. ZADANIE NR 2 -Dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście. Przedmiotem zadania Nr 2 jest dozorowanie, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście przy ulicy Fabrycznej 34. Zakres prac obejmuje: 1.2.1 dozór biurowca, magazynu, placu (zgodnie z instrukcją wykonywania dozoru- zał. do projektu umowy), - w dni robocze tygodnia w godz. 15:00- 7:00; - w soboty, niedziele i święta w godz. 7:00- 7:00; 1.2.2. codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (łączna powierzchnia 126 m2), w tym pranie firan i mycie okien (12 szt o wym. 130x70cm oraz 1 szt o wym. 50 x50 cm) dwa razy w ciągu roku (środki czystości zapewnia Wykonawca we własnym zakresie); 1.2.3. obsługa pieca lokalnego c.o. w okresach grzewczych (opał zapewnia Zamawiający); 1.2.4. odśnieżanie i uszorstnianie terenów zewnętrznych w okresach zimowych (materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający) oraz zamiatanie placu utwardzonego w pozostałych okresach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2, 90.91.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy; - w razie potrzeby pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3 zmiana wynagrodzenia spowodowana zmianą obowiązującej stawki VAT. Zmiany o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olsztynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa ul. Cementowa 3 10-429 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat, IV piętro, pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w Barczewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania Nr 1 jest dozorowanie, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie przy ulicy Kościuszki 80..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2- dozór, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w Dobrym Mieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania Nr 2 jest dozorowanie, sprzątanie i obsługa lokalnego pieca c.o. w siedzibie Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście przy ulicy Fabrycznej 34..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.