eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa paczek dla pracowników na Boże Narodzenie finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Warszawa: Dostawa paczek dla pracowników na Boże Narodzenie finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 338721 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391174 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek dla pracowników na Boże Narodzenie finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca obowiązany jest dostarczać paczki świąteczne zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Każda z paczek musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w tabeli - Szczegółowy opis zamówienia. Dostarczone artykuły spożywcze muszą charakterem nawiązywać do Świąt Bożego Narodzenia, tj. powinny być zapakowane w ozdobny karton. Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać minimum 3 miesięczny termin przydatności do spożycia od dnia dostarczenia paczek Zamawiającemu. Dostawa paczek nastąpi w wymaganym terminie do następujących placówek Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego: 1. Bydgoszcz 85-950; ul. Jagiellońska 8 2. Gdańsk 80-950; ul. Okopowa 1 3. Katowice 40-007; ul. Bankowa 1 4. Kielce 25-312; ul. Warszawska 46 5. Kraków 30-960; ul. Basztowa 20 6. Lublin 20-928; ul. F. Chopina 6 7. Łódź 90-950; al. T. Kościuszki 14 8. Olsztyn 10-959; al. M. J. Piłsudskiego 11/17 9. Opole 45-950; ul. Damrota 2B 10. Białystok 15-436; ul. Piękna 1 11. Poznań 60-967; al. Marcinkowskiego 12 12. Rzeszów 35-959; ul. 3 Maja 12 13. Warszawa 00-950; Plac Powstańców Warszawy 1 14. Warszawa 00-013; ul. Jasna 12 15. Warszawa 02-737; ul. Niedźwiedzia 6E 16. Wrocław 50-950; ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 Paczki powinny zostać dostarczone w terminie od dnia podpisania umowy do 16.12.2011 w godzinach pracy Urzędu (8.15-16.15). Dostawca zapewni minimum cztery osoby do wnoszenia paczek do każdej z trzech placówek w Warszawie oraz po jednej osobie do każdej z pozostałych placówek. Paczki powinny być dostarczone przez Wykonawcę w odpowiedniej ilości, na własny koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca bierze odpowiedzialność za uszkodzenie towaruw trakcie jego pakowania oraz transportu i zobowiązany będzie do wymiany towaru na nieuszkodzony. Nie dopuszcza się produktów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych. Wszystkie artykuły zawarte w paczce powinny być w stanie nienaruszonym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00 - Paczki żywnościowe 15.84.24.00 - Owoce, orzechy lub skórki owocowe zakonserwowane w cukrze 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KWITNĄCA Sp. z o.o., ul. Aspekt 79, 01-904 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.