eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówzadanie 1 - utwardzenie ulic miejskich żużlem paleniskowym lub pospółką zadanie 2 - równanie i profilowanie ulic gruntowych w tym zagęszczanie walcem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Pruszków: zadanie 1 - utwardzenie ulic miejskich żużlem paleniskowym lub pospółką zadanie 2 - równanie i profilowanie ulic gruntowych w tym zagęszczanie walcem
Numer ogłoszenia: 338715 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie 1 - utwardzenie ulic miejskich żużlem paleniskowym lub pospółką zadanie 2 - równanie i profilowanie ulic gruntowych w tym zagęszczanie walcem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu robót należy: zadanie 1 - utwardzenie ulic miejskich żużlem paleniskowym lub pospółką utwardzenie ulic żużlem paleniskowym atestowanym lub pospółką wg wskazań inspektora nadzoru w zakresie: - wbudowania około 2000 m3 żużla paleniskowego, w okresie trwania umowy. - wbudowania około 100 m3 pospółki żwirowej, w okresie trwania umowy. zadanie 2 - równanie i profilowanie ulic gruntowych w tym zagęszczanie walcem równanie i profilowanie ulic gruntowych, wg wskazań inspektora nadzoru w zakresie: - równania powierzchni - około 170 000,00m2 , w okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje wykonania robót w 3 etapach po około 56 000,00m2 - zagęszczenia walcem samojezdnym o ciężarze minimum 7,5 tony - około 20 000m2, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji: dla zadanie 1 - minimum 3 miesiące, dla zadania 2 - minimum 3 miesiące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wmagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. c/ dysponują walcem samojezdnym o ciężarze minimum 7,5 tony oraz równiarką samojezdną (minimum 100 kM) - dla zadania 2. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 4/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 5/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w tym na zadanie 2: - walc samojezdny o ciężarze minimum 7,5 tony oraz równiarka samojezdna minimum 100 kM 6a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 7/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 7a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 9/ Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.01.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utwardzenie ulic miejskich żużlem paleniskowym lub pospółką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utwardzenie ulic żużlem paleniskowym atestowanym lub pospółką wg wskazań inspektora nadzoru w zakresie: - wbudowania około 2000 m3 żużla paleniskowego, w okresie trwania umowy. - wbudowania około 100 m3 pospółki żwirowej, w okresie trwania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: równanie i profilowanie ulic gruntowych w tym zagęszczanie walcem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: równanie i profilowanie ulic gruntowych, wg wskazań inspektora nadzoru w zakresie: - równania powierzchni - około 170 000,00m2 , w okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje wykonania robót w 3 etapach po około 56 000,00m2 - zagęszczenia walcem samojezdnym o ciężarze minimum 7,5 tony - około 20 000m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.