eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Krempna: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2009 r
Numer ogłoszenia: 338673 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krempna , Krempna 85, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 013 4414045, faks 013 4414045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-podkarpacie.pl/krempna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2009 r. (Kotłownia znajduje się w budynku Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej, 38-232 Krempna 59) o następujących parametrach: - wartość opałowa nie niższa niż 42 000 kJ/kg, - zawartość siarki nie większa niż 0,2 %, - gęstość w temperaturze 15 stopni C nie wyższa niż 0,860 g/ml, - lepkość kinetyczna w temperaturze 200 stopni C nie większa niż 6 mm2/s (1,50 E), - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. 2. Zamawiający planuje zakupić około 32 000 litrów oleju opałowego. 3. Dostawa oleju będzie następować etapowo (transzami). 4. O ilościach oleju i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z pięciodniowym wyprzedzeniem. 5. Dostawy oleju odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do kotłowni znajdującej się w budynku Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej, 38-232 Krempna 59) w godzinach od 8.00 do 15.00. 6. Planowana w pkt. 1. ilość oleju może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony olej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24, ust. 1 i 2 pzp), 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat co najmniej dwóch podobnych dostaw z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających, 6. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, 7. Referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez zamawiających..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/krempna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krempna, 38-232 Krempna 85.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Krempna pokój Nr 8-sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.