Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338472 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Nowy Sącz: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na :
wykonaniu robót budowlanych : wymianie pokryć dachowych ze słomy, gontu, dachówki, robót remontowych: wymianie drewna; wykonaniu usług konserwacji i impregnacji - prac zabezpieczających przed zniszczeniem oraz prac konserwatorskich i restauratorskich, prowadzonych na obiektach zabytkowych w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Obszar, na którym realizowane jest zamówienie wpisany został do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 czerwiec 1996, pod nr Ks"A"-804.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 6.Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1. Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1. Ochrona i opieka nad zabytkami.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, krajowy numer identyfikacyjny
28212200000, ul.
ul. Lwowska
3,
33300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 437 708, e-mail
, faks
184 437 865.
Adres strony internetowej (URL): www.mzeum.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.muzeum.sacz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
nie dotyczy
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz,ul. Lwowska 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na :
wykonaniu robót budowlanych : wymianie pokryć dachowych ze słomy, gontu, dachówki, robót remontowych: wymianie drewna; wykonaniu usług konserwacji i impregnacji - prac zabezpieczających przed zniszczeniem oraz prac konserwatorskich i restauratorskich, prowadzonych na obiektach zabytkowych w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Obszar, na którym realizowane jest zamówienie wpisany został do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 czerwiec 1996, pod nr Ks"A"-804.
Numer referencyjny: P/3/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I zamówienia :Roboty budowlane -wymiana pokryć dachowych oraz roboty remontowe w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski; szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 1/I.1;Przedmiar robót część I - załącznik Nr 1/I.2; Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Góralskiego - załącznik Nr 3B;Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D. Część II zamówienia: Usługa konserwatorska - konserwacja i impregnacja obiektów w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski ;szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia załącznik Nr1/II.1; Przedmiar robót części I - załącznik Nr 1/II.2; Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Góralskiego - załącznik Nr 3B; Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D. Część III zamówienia: Usługa konserwatorska - konserwacja, impregnacja i remont Kościoła z Łososiny Dolnej w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski; szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1/III.1, Przedmiar robót części III stanowi załącznik Nr 1/III.2; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A;Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D, Część IV zamówienia: Usługa konserwatorska- prace konserwatorskie Chrzcielnicy kamiennej z Kościoła św. Wawrzyńca w Cerekwii w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu; szczegółowy opis części IV przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1/IV.1;Przedmiar robót części IV - załącznik Nr 1/IV.2; Program Prac Konserwatorskich chrzcielnicy kamiennej z kościoła pw. św. Wawrzyńca w Cerekwi - załącznik Nr 3C.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:92522200-6, 45261000-4, 45453000-7, 50800000-3, 45312310-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/10/2018
data zakończenia: 15/10/2018
data zakończenia: 15/10/2017
data zakończenia: 30/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części I, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, polegające na budowie lub remoncie dachu lub wymianie pokrycia dachowego w tym co najmniej 1 robota polegające na budowie lub remoncie dachu lub wymianie pokrycia dachowego wykonanego ze słomy lub gontu,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części II, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; co najmniej 2 usługi konserwacyjne, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, polegające na konserwacji i impregnacji obiektów drewnianych,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części III, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe lub konserwacyjne, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, polegające na: budowie, remoncie lub konserwacji i impregnacji obiektu drewnianego,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części IV, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykonał w sposób należyty, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; jeżeli wykonał co najmniej 2 prace konserwatorskie, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda, polegające na: pracach konserwatorskich, restauratorskich zabytku ruchomego lub nieruchomego.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a)dotyczy: części I, części II i części III zamówienia - co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym,
oraz - kwalifikacje do robót budowlanych, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru tj. osobę, która oprócz uprawnień budowlanych, o których mowa wyżej, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 poz. 1446 z późniejszymi zmianami).
b)dotyczy: części IV zamówienia - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia i posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków ,
lub osobą która posiada : świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w pracach konserwatorskich, restauratorskich obiektów zabytkowych kamiennych, oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania obiektów zabytkowych,
lub osobą posiadającą: dyplom mistrza w pracach konserwatorskich, restauratorskich obiektów zabytkowych kamiennych, oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania obiektów zabytkowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części I, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, polegające na budowie lub remoncie dachu lub wymianie pokrycia dachowego w tym co najmniej 1 robota polegające na budowie lub remoncie dachu lub wymianie pokrycia dachowego wykonanego ze słomy lub gontu,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części II, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; co najmniej 2 usługi konserwacyjne, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, polegające na konserwacji i impregnacji obiektów drewnianych,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części III, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe lub konserwacyjne, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, polegające na: budowie, remoncie lub konserwacji i impregnacji obiektu drewnianego,
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla części IV, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykonał w sposób należyty, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; jeżeli wykonał co najmniej 2 prace konserwatorskie, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda, polegające na: pracach konserwatorskich, restauratorskich zabytku ruchomego lub nieruchomego.
zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a)dotyczy: części I, części II i części III zamówienia - co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym,
oraz - kwalifikacje do robót budowlanych, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru tj. osobę, która oprócz uprawnień budowlanych, o których mowa wyżej, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 poz. 1446 z późniejszymi zmianami).
b)dotyczy: części IV zamówienia - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia i posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków ,
lub osobą która posiada : świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w pracach konserwatorskich, restauratorskich obiektów zabytkowych kamiennych, oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania obiektów zabytkowych,
lub osobą posiadającą: dyplom mistrza w pracach konserwatorskich, restauratorskich obiektów zabytkowych kamiennych, oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania obiektów zabytkowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy 2.Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia w wysokości - 10 000 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych).
Część II zamówienia w wysokości - 10 000 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych).
Część III zamówienia w wysokości - 5 000 zł ( słownie : pięć tysięcy złotych).
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do części IV.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: ie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| przedłżony okres rękojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
ne dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak w projektach umów stanowiących Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. Dla Części I, II , III i IV Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli konieczność zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w projektach umów dla poszczególnych części zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Roboty budowlane -wymiana pokryć dachowych oraz roboty remontowe w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia :Roboty budowlane -wymiana pokryć dachowych oraz roboty remontowe w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski; szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia- załącznik Nr 1/I.1;Przedmiar robót część I - załącznik Nr 1/I.2; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Góralskiego - załącznik Nr 3B;Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45261000-4,
45453000-7,
45312310-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| przedłużony okres rękojmi | 40 |
Część nr: II
Nazwa: Usługa konserwatorska - konserwacja i impregnacja obiektów w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia: Usługa konserwatorska - konserwacja i impregnacja obiektów w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski oraz sektor Góralski ;szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia załącznik Nr1/II.1; Przedmiar robót części I - załącznik Nr 1/II.2; Projekt Budowlany wraz Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Góralskiego - załącznik Nr 3B; Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 92522200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| przedłużony okres rękojmi | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Usługa konserwatorska - konserwacja, impregnacja i remont Kościoła z Łososiny Dolnej w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III zamówienia: Usługa konserwatorska - konserwacja, impregnacja i remont Kościoła z Łososiny Dolnej w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu - sektor Lachowski; szczegółowy opis części III przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1/III.1, Przedmiar robót części III stanowi załącznik Nr 1/III.2; Projekt Budowlany wraz z Programem Prac Konserwatorskich dla Sektora Lachowskiego - załącznik Nr 3A;Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3D,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 92522200-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| przedłużony okres rękojmi | 40 |
Część nr: IV
Nazwa: Usługa konserwatorska- prace konserwatorskie Chrzcielnicy kamiennej z Kościoła św. Wawrzyńca w Cerekwii w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV zamówienia: Usługa konserwatorska- prace konserwatorskie Chrzcielnicy kamiennej z Kościoła św. Wawrzyńca w Cerekwii w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu; szczegółowy opis części IV przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1/IV.1;Przedmiar robót części IV - załącznik Nr 1/IV.2; Program Prac Konserwatorskich chrzcielnicy kamiennej z kościoła pw. św. Wawrzyńca w Cerekwi - załącznik Nr 3C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 92522200-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| przedłużony okres rękojmi | 40 |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Dostawa środków dezynfekujących
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





