eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżRemont węzła sanitarnego dla niepełnosprawnych na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 w Chodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Chodzież: Remont węzła sanitarnego dla niepełnosprawnych na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 338308 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Stanisława Staszica 19, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 28 20 461, faks 0-67 28 20 461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/szkola_podstawowa_nr1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oswiatowa - Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzła sanitarnego dla niepełnosprawnych na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 w Chodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: wymianie stolarki okiennej drewnianej na okno PCV, wymianie drzwi wewnętrznych do w.c., wymianie urządzeń sanitarnych, wykonaniu ścianek działowych z płyty kartonowo gipsowej - wodoodpornej, wymianie instalacji elektrycznej wraz z montażem przepływowego podgrzewacza wody, montażu podchwytów dla niepełnosprawnych, wykonaniu robót malarskich ścian i sufitów farbą emulsyjną, obłożenie ścian płytkami ceramicznymi ( płytki w kolorze zielonej oliwki - kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym) : - płytka o wymiarach 25 x 35 cm, gat 1 (powierzchnia płytki gładka, szkliwiona), -płytka dekoracyjna o wymiarach 25x35 cm, gat. I, ilość: 5 szt. (powierzchnia płytki gładka, szkliwiona), - płytka - listwa ozdobna o wymiarach 25x15 cm , gat. I (powierzchnia płytki gładka, szkliwiona), - płytka - listwa ozdobna - cygara o wymiarach 25x 8 cm , gar. 1 (powierzchnia płytki gładka, szkliwiona), - obsadzenie w płytkach lustra fazowanego - płytki lustrzane o wymiarach 25x35 cm ułożone pionowo w dwóch rzędach na całej wysokości ściany. ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych o wymiarach 35 x 35 cm, gat. I, klasa ścieralności IV, (kolor płytek w uzgodnieniu z zamawiającym). Roboty obejmują także montaż listew narożnych oraz szpachlowanie i gipsowanie ścian okiennych i sufitów. Wykonawca jest zobowiązany do zutylizowania zdemontowanej stolarki okiennej oraz pozostałych urządzeń i materiałów. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w niżej wymienionej dokumentacji: 1.Przedmiar robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.Wzór i podział okna - Załącznik Nr 8 do SIWZ, 4. Projekt - węzeł sanitarny - Załącznik Nr 9 do SIWZ, W/w dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej: www.chodziez.pl w Biuletynie Informacji Publicznej 3.Zawarte w dokumentacji wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów maja charakter przykładowy (zostały przyjęte dla celów obliczeniowych). W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie. 4.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniu przeznaczonym do remontu w celu dokonania własnego obmiaru a także by zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 45000000-7 Roboty budowlane, 45421132-8 Instalowanie okien, 45421147-6 45442100-8 Roboty malarskie, 45262522-6 Roboty murarskie, 45431000-7 Kładzenie płytek, 45232460-4 Roboty sanitarne, 45310000-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania ` tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 2.Sposób oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt poniżej, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. 2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz że, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku nr 2; 2..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesje, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wynonawca- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3; lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4; lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7.Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;Referencje potwierdzające wykonanie robót budowlanych w podobnym zakresie. 9.Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych w kwocie min. 40.000,00 zł przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia lub zaświadczenie z banku albo SKO-K wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe) sporządzone na podstawie przedmiarów robót które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wymagane dokumenty mają być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl Biuletyn Informacji Publicznej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Staszica 19, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Staszica 19, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.