eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu w Chełmie i budynkach administracyjno-socjalnych na Bazach Materiałowych w Rudce, Piaskach i Cycowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Lublin: Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu w Chełmie i budynkach administracyjno-socjalnych na Bazach Materiałowych w Rudce, Piaskach i Cycowie
Numer ogłoszenia: 33791 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu w Chełmie i budynkach administracyjno-socjalnych na Bazach Materiałowych w Rudce, Piaskach i Cycowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach: - administracyjnym Rejonu w Chełmie przy ul. Podgórze 2 o pow. 140 m2 (parter) - administracyjno-socjalnym na Bazie Materiałowej w Rudce o pow. 96 m2 (parter) - administracyjno-socjalnym na Bazie Materiałowej w Piaskach o pow. 140 m2 (parter) - administracyjno-socjalnym na Bazie Materiałowej w Cycowie o pow. 86 m2 (parter)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 7.1. Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę o podobnym zakresie. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.7.2.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. niniejszej Instrukcji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1 Informację o wykonanych zamówieniach na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2: Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych usług. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 8.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt. 8.1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt. 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, Adres do korespondencji: Rejon w Chełmie, ul. Podgórze 2, 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie, ul. Podgórze 2, 22-100 Chełm, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.