eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębicastrzykawki jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

POZYCJA 33785

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dębica: strzykawki jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, do kontaktów: sprawy merytoryczne - Iza Duś, sprawy formalne - mgr Agnieszka Lech-Świstak, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808202; 014 6808305, fax 014 6818222. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz-debica.bazy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - Zamówienia Publiczne, mgr Agnieszka Lech-Świstak, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808305, fax 014 6818222. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - sekretariat, mgr Małgorzata Bełch, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808205, fax 014 6818222. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: strzykawki jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa strzykawek j.u. (poz. 1-9): 2 ml, 5 ml, 20 ml, 10 ml = 1 150 000 szt., do pomp infuł. 50 ml = 15 000 szt., cewnikowa 100 ml = 7000 szt., do insuliny 1 ml z igłą = 5000 szt., TBC z igłą do podawania leków, szczepionek = 25 000 szt., do pomp infuzyjnych 3-część. Z końc. typu LUER-LOCK = 100 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnienie przez oferowany asortyment wymogu posiadania deklaracji zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpisu/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy) i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właśc. rejestru albo aktualne zaśw. o wpisie do Ewid. Działaln. Gosp., wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaśw. właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właśc. Oddz. Zakł. Ubezp. Społ. lub Kasy Rolniczego Ubezp. Społ., potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezp. zdrowotne i społ. lub zaśw., że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyk. decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu skł. ofert, 4) Aktualna inf. z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 mies. przed upł. terminu skł. ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena (%) 90 2. 2. Stabilność cen (bez podwyższania) (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-debica.bazy.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w siedzibie zamawiającego - płatne w kasie ZOZ lub pocztą - płatne przelewem w terminie 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.08.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 11:00, Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - lok. 5 - Zamówienia Publiczne.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.