Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Częstochowa: Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem oraz opieką wdrożeniową dla części informatycznej projektu Miejski System Informacji Turystycznej (MSIT).
Numer ogłoszenia: 33762 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z montażem oraz opieką wdrożeniową dla części informatycznej projektu Miejski System Informacji Turystycznej (MSIT)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie systemu informatycznego o tematyce turystycznej dla projektu Miejski System Informacji Turystycznej. W skład systemu wchodzić będzie portal z jego funkcjonalnościami (m.in. modułami rezerwacji, wyszukiwania, płatności, alarmów) oraz dedykowany serwer bazodanowy wraz z oprogramowaniem. Cyfrowa baza danych musi mieć strukturę spójną ze strukturą projektu ISIT Polskiej Organizacji Turystycznej (baza obiektowa ZODB). W rozwiązaniu wykorzystane będzie także 50 szt. kiosków internetowych (Infomatów), pozwalających na dostęp do Portalu Informacji Turystycznej lub Internetu. Infomaty muszą zostać wyposażone w oprogramowanie i urządzenia wymagane do spełnienia założonych funkcjonalności i rozwiązań MSIT. Dodatkowe wyposażenie Infomatów będzie uzależnione od przedstawionych przez Wykonawców koncepcji rozwiązania funkcjonalności całości systemu. Wygląd i kształt Infomatów musi być zgodny z przygotowywaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną i wizualną. Ogólne założenia dot. przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o negocjacjach dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://czestochowa.bip-gov.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Na etapie składania wniosków wadium nie jest wymagane. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) przy złożeniu oferty ostatecznej (po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcami dopuszczonymi do udziału w negocjacjach)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia podobnego technologicznie systemu informacyjnego. Przez podobieństwo technologiczne rozumie się: a)opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie (uruchomienie w środowisku produkcyjnym) portalu internetowego opartego na rozwiązaniach bazodanowych, oraz; b)wykonanie i uruchomienie w/w rozwiązań dla instytucji świadczących usługi dla ludności, oraz; c)współpracę z usługodawcami płatności elektronicznych na płaszczyźnie uruchomienia usług e-płatności zatwierdzonych przez instytucje finansowe lub certyfikujące płatności elektroniczne. W/w elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie jak również w osobnych kontraktach. 4)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości min. 500.000,00 zł. Ocena warunku nr 3) odbędzie się przy zastosowaniu następującego wzoru: (Wz b.w./Wz max x 100) x 95% = ilość punktów danego wniosku w odniesieniu do tego warunku, gdzie: Wz b.w. - wartość zamówień spełniających warunki postawione w ogłoszeniu w odniesieniu do badanego wniosku; Wz max - największa wartość zamówień spełniających warunki postawione w ogłoszeniu spośród złożonych wniosków od Wykonawców niepodlegających wykluczeniu; 100 - wskaźnik stały; 95% - procentowe znaczenie warunku nr 3). Ocena warunku nr 4) odbędzie się przy zastosowaniu następującego wzoru: (Sśf b.w./Sśf max x 100) x 5% = ilość punktów danego wniosku w odniesieniu do tego warunku, gdzie: Sśf b.w. - suma posiadanych środków finansowych i zdolności kredytowej w odniesieniu do badanego wniosku; Sśf max - największa suma środków finansowych i zdolności kredytowej spośród złożonych wniosków od Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, jednak nie więcej niż 2.000.000,00 zł; 100 - wskaźnik stały; 5% - procentowe znaczenie warunku nr 4). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców, którzy spełniają te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniających warunki uczestnictwa będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tych Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów ocenianych wniosków. Jeżeli więcej niż jeden Wykonawca uplasuje się na 5 miejscu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia. -dla warunku 2): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c)Aktualna (-e) informacja (-e) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -dla warunku 3): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących podobnego technologicznie systemu informacyjnego. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres wykonanego zamówienia, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, wartość brutto zrealizowanych zamówień, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. b)Dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie, np. referencje. -dla warunku 4): a)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Wniosek stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia i jest dostępny na stronie Zamawiającego http://czestochowa.bip.gov.pl). Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA: a*)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dokumentach(pkt III.2 ogłoszenia)potwierdzających spełnianie warunku 2 ppkt a), b) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w dokumentach(pkt III.2 ogłoszenia) potwierdzających spełnianie warunku 2 ppkt c) Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Terminy wystawienia dokumentów wyszczególnionych w UWADZE w punkcie a*) są takie same jak odpowiadających im dokumentów z ppkt a)-d) punktu III.2 niniejszego ogłoszenia. b*)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w punkcie a*), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Funkcjonalność systemu informatycznego - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





