Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Kutno: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku.
Numer ogłoszenia: 337517 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, faks 024 2542836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na pełnieniu zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Rozbudowa Baseballowego Kompleksu Turystyczno-Rekreacyjno-Sportowego w Kutnie - budowa Aquaparku. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie przygotowania Inwestycji do realizacji: 1) Organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i prowadzenie z udziałem Zamawiającego spotkań roboczych, z przedstawicielami wybranego biura projektowego, dotyczących uszczegóławiania danych (wytycznych) niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją tej dokumentacji; 2) Uczestniczenie w przejęciu od biura projektowego dokumentacji projektowej, sprawdzenie jej kompletności i zgodności z decyzjami administracyjnymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami w zakresie przyjętych rozwiązań; 3) W przypadku zaistnienia takiej konieczności analiza kosztorysów i harmonogramów przedstawionych w ofertach przetargowych. 2.2. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie realizacji Inwestycji: 1) Przygotowanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związanej z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót. 2) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót oraz załączenie oświadczeń Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. 3) Przekazanie wykonawcy robót dokumentacji projektowej i placu budowy. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zadania w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego, w tym także obejmującego ewentualne roboty dodatkowe; 6) W celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane, harmonogramem rzeczowo-finansowym robót - Zamawiający wymaga obecności Inspektorów Nadzoru na terenie budowy co najmniej trzy razy w tygodniu, przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego. Pobyty będą odnotowywane w dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego. 7) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji Inspektorów Nadzoru dotyczących wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zakresów dodatkowych nie ujętych zamówieniem podstawowym, z zastrzeżeniem przepisu art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy-Prawo zamówień publicznych; 8) W przypadku zaistnienia takiej konieczności analiza kosztorysów wykonawcy robót budowlanych; 9) Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości, postępem wykonanych robót oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót. 10) Zatwierdzenie faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych w powiązaniu z wartością zawartą w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 11) Składanie Zamawiającemu pisemnych raportów zgodnie z § 11 wzoru umowy. 12) Sporządzanie dla Instytucji Finansujących zadanie, sprawozdań rzeczowo-finansowych w terminach wynikających z zawartych umów finansowych, lecz nie rzadziej niż raz na kwartał. 13) Przestrzeganie terminów przystępowania do sprawdzania zakresu prac podlegających odbiorowi, fakturowania oraz złożenia wniosków o płatność. 14) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych dotyczących realizacji zadania z udziałem Zamawiającego, a w razie konieczności także projektanta dokumentacji projektowej. 15) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 16) Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego Instytucja Finansująca w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie przez Zamawiającego określonym. 17) Prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem Inwestycji. 2.3. Obowiązki Inwestora Zastępczego na etapie odbioru końcowego Inwestycji: 1) Potwierdzenie gotowości do odbioru, zgłoszonej przez wykonawcę robót. 2) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru, wraz z zawiadomieniem dla służb biorących udział w odbiorze. 3) Uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru Inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót oraz skompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej. 4) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta i wykonawcy robót należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz przedstawianie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów w ww. zakresie. 5) Rozliczenie Inwestycji, przygotowanie stosownych sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji Finansujących. 6) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji koniecznej dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 7) Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (jeden raz w roku) oraz końcowego na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, sporządzenie protokołów usterek oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia stwierdzonych wad i usterek. 2.4. Do obowiązków Inwestora Zastępczego (mającego siedzibę poza terenem miasta Kutno) należy ponadto zorganizowanie i prowadzenie na terenie miasta Kutno biura kontaktowego oraz poinformowanie Zamawiającego w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy o miejscu lokalizacji biura. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 67.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) doświadczenie: wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi pełnienia zastępstwa inwestycyjnego dotyczącego budowy budynków kubaturowych o kubaturze minimum 8 000 m3 każdy, w tym co najmniej jedna usługa pełnienia zastępstwa inwestycyjnego dotycząca budowy budynku kultury fizycznej sklasyfikowanego w tabeli IV., w sekcji 1, w dziale 12, w grupie 126, w klasie 1265 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 18, poz. 170, oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 2) potencjał kadrowy: a) dysponują (osobą) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - drogowej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, (...), wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; b) dysponują osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która pełnić będzie funkcję koordynatora zadań inwestora zastępczego i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 5-letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; c) dysponują (osobą) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń, - drogowej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, (...), wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1) oraz w pkt 2.2) lit. a) - c) ogłoszenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 5. dokumenty stwierdzające, że (osoba) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - drogowej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, (...), wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. b. aktualne zaświadczenia o członkostwie odpowiednio we właściwej Izbie Architektów lub Inżynierów Budownictwa. 6. wykaz osób (zgodnie z warunkiem pkt 2.2) lit. a) - c) ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (...) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do siwz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 2.1) ogłoszenia), z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (Załącznik Nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy). 8. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawcy zagraniczni: 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 3. i 4. ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 11. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 11. Dokument, o którym mowa w pkt 9. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. oraz 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 14,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT ŚRUB ODWADNIAJĄCYCH PRASY DO ODWADNIANIA OSADU TYPU MX-304 PRODUKCJI MAREX TECHNOLOGY W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- "Kurs prawo jazdy dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW
- Dostawa serwerów, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych w Olsztynie" .
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.