Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
oraz tonerów i cartridgeów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w roku 2011
Numer ogłoszenia: 337248 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie , pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych oraz tonerów i cartridgeów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych oraz tonerów i cartridgeów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w 4 częściach: Część 1 - wysokowydajne skanery dokumentowe A3 Część 2 - notebook, zestawy komputerowe i peryferia do zestawów Część 3 - tonery i cartridge do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych Część 4 - akcesoria, elementy składowe, peryferia komputerowe, oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Specyfikacja materiałowa)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.00-1, 30.12.51.10-5, 48.31.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków pok. nr 615.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Pl. Na Stawach 1;30-107 Kraków, pokój 615 (VI piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Holownik - nowa usługa aktywizacji zawodowej oraz projektu Konserwator - program aktywizacji zawodowej osób pozostających bez zatrudnienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - wysokowydajne skanery dokumentowe A3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wysokowydajne skanery dokumentowe A3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części określa załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Specyfikacja materiałowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - notebook, zestawy komputerowe i peryferia do zestawów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - notebook, zestawy komputerowe i peryferia do zestawów - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Specyfikacja materiałowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - tonery i cartridge do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - tonery i cartridge do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Specyfikacja materiałowa)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - akcesoria, elementy składowe, peryferia komputerowe, oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - akcesoria, elementy składowe, peryferia komputerowe, oprogramowanie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy/Specyfikacja materiałowa)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 48.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.