Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Bydgoszcz: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 33722 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy ZADANIE NR 1 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 6, ROM - 7, ROM -9 stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, Skarbu Państwa, osób prywatnych; ZADANIE NR 2 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 1 a stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych; ZADANIE NR 3 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 2 i ROM - 7 stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych ZADANIE NR 4 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 6 stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia¬łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych. - dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa, - zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób, które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol¬nymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca: a) wykaże co najmniej 2 pracowników (dwie różne osoby do każdego z zadań) posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych zgodnie z art. 62 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz.U. z dnia 2006r. nr 156, poz. 1118. b) wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (usługa o wartości co najmniej 60 - 80 tys. zł brutto/ rok); np. referencje c) wykaże, że posiada sprzęt konieczny do realizacji zamówienia: przyrządy pomiarowe stosowane do wykonania kontroli okresowej, które powinny mieć certyfikat na znak bezpieczeństwa CE (względnie B) i byś oznaczone tym znakiem oraz powinny być wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta. Do zlokalizowania miejsc wypływu paliwa gazowego z nieszczelności instalacji gazowej wymagany jest co najmniej 1 wykrywacz gazu o progu czułości 0,1 zawartości metanu, a do sprawdzenia obecności paliwa gazowego w pomieszczeniu co najmniej 1 eksplozymetr o zakresie pomiarowym od 0% do 100% DGW lub inny równoważny metanometr. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapew¬niającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a). jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 20% własnej ceny ofertowej brutto w zakresie odpowiedzialności deliktowej b). jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 20% własnej ceny ofertowej brutto w zakresie odpowiedzialności kontraktowej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ - odpowiednio dla zadań, 2) Oferta cenowa - podział ceny na składniki - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla zadań 3) Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A; Zgodnie z zapisem rozdziału 5 SIWZ wymaganych jest po min. 2 pracowników, osobno do każdego z zadań. 5) Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ - odpowiednio dla każdego zadania; 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - dla każdego z zadań osobno; 7) Wykaz posiadanego sprzętu koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 9 do SIWZ 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktu¬alne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal¬ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma¬gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym); 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika. 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. ul. Gdańska 9, II piętro 85-005 BYDGOSZCZ Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. ul. Gdańska 9, II piętro 85-005 BYDGOSZCZ Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 6, ROM - 7, ROM -9 stanowiących własność Gminy Bydgoszcz, Skarbu Państwa, osób prywatnych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 1 a stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 2 i ROM - 7 stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - Wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach będących w zasięgu działania ROM - 6 stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.30.00.00-0, 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Usługi w zakresie przeglądów, dozorach technicznych gaśnic, przeglądach, pomiarach hydrantów, badaniach węży w kompleksie Zamawiającego 10.WSK z P SP ZOZ przy ul. Skromnej 5 w Bydgoszczy.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie Aglomeracji Pawłów"
- Remont instalacji sterowania i monitoringu SUW Kruszwica, Piecki, Chełmce
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





