Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Lublin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010-2011 NA TERENIE 13 SOŁECTW GMINY GŁUSK
Numer ogłoszenia: 337184 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010-2011 NA TERENIE 13 SOŁECTW GMINY GŁUSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2010/2011, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych i osiedlowych administrowanych przez Gminę Głusk na terenie 16 sołectw gminy polegające na : - świadczeniu usług sprzętem specjalistycznym oraz nośnikami do niego i sprzętem budowlanym do zimowego utrzymania dróg oraz prowadzenie robót przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg: 1. Obowiązkowy sprzęt wymagany przez Zamawiającego: a) ciągnik lub koparka z napędem na 4 koła wyposażony w pług dziobowy lub samochód z napędem na 4 koła z pługiem dziobowym; b) ładowarka ; d) piaskarka z nośnikiem i pługiem lekkim z materiałem po posypywania ; 2) Sprzęt dodatkowy e) równiarka; f) inny sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia np. dmuchawa Usługi polegać będą na: - odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej i zwalczaniu śliskości dróg o nawierzchni bitumicznej (w pierwszej kolejności w pobliżu szkół, stromych podjazdów ); - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; - zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg, - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi - innych zdarzeniach zauważonych na drodze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę ( załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ) oraz ceny jednostkowe robót podstawowych będą miały zastosowanie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego robót, rozliczenia z tytułu wykonania części zadania w przypadku odstąpienia od umowy lub rozliczenia robót uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie oferenta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Główne postanowienia określone są w umowie. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie w ofercie zostaną uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym : - Zamawiający może w trakcie sezonu zimowego powołać do pracy tylko część sprzętu, jak również zrezygnować całkowicie z prac niektórych rodzajów sprzętu w zależności od kształtowania się warunków pogodowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1 20-388 Lublin pok. Nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-388 Lublin Pok Nr 1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010-2011 NA TERENIE 6 SOŁECTW GMINY GŁUSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Prawiedniki ,drogi gminne nr 107114 L , 107115 L , 107116 L oraz drogi osiedlowe min. ul. Słoneczna , Księżycowa, Wiśniowa , Polarna, boczna polarnej, Leśna , Świerkowa oraz drogi bez nazwy będące w administracji Gminy; - Kolonia Prawiedniki droga gminna nr 107114 L po obu stronach drogi wojewódzkiej; - Ćmiłów ,ul. Wrzosowa , Kwiatów Polnych, Słoneczna ,Rumiankowa, Stokrotki ,Chabrowa ,Słonecznikowa, Kwiatowa Kościelna, Konwaliowa ,Jaśminowa , drogi gminne za sklepem i w kierunku Wólki Abramowickiej oraz drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy; - Mętów , droga gminna nr 107111 L ( za rzeką od Żabiej Woli aż do Głuszczyzny ) oraz drogi obok szkoły ,Strażnicy OSP, ulice Willowa, Lazurowa, E. Szyszkowicz , Marii Daniec z przyległymi Krótką i Przyjazną oraz pozostałe drogi osiedlowe bez nazwy będące w administracji Gminy. - Żabia Wola , droga gminna przez wieś ( nad rzeką i nad polami) - Dominów , droga przy Zakładzie Poprawczym , nad stawami oraz osiedlowe ul. Wichrowa , Gwiaździsta , droga koło p. Krysy, droga od końcowego 51 w kierunku brzózek na prawo i w lewo do ostatnich zabudowań, rondo nawrotowe , Świetlista , droga po płytach w kierunku p. Markiewicza i dalej aż do p. Urbanów Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2010/2011. Wykonawca sam wskaże sprzęt , którym zamierza zrealizować odśnieżanie i zwalczanie śliskości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010-2011 NA TERENIE 5 SOŁECTW GMINY GŁUSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: - Wilczopole wieś ,droga koło Wożniaka i dalej do Abramowic Kościelnych, droga od Wożniaka w kierunku p. Wojtyły i dalej aż do p. Ogrodnika , droga od powiatówki koło p.Żaka i dalej w dół aż do drogi koło Markiewicza i koło p. sołtys, droga koło p. Maliszewskiej i cała nad polami od p. Goliana do drogi na młyn , - Wilczopole Kolonia, droga koło p. Rybaczka aż do drogi powiatowej, droga gminna nr 10711 L koło szkoły w kierunku Majdanu Mętowskiego; - Majdan Mętowski ,droga przez wieś przy remizie OSP , przez wieś od powiatówki koło p. Skórskiego, tartaku ,aż do p. Stachyry , droga boczna w kierunku lasu i przez las do zabudowań Mętowa, droga leśna , droga na wiatrak koło p. Rudzkiego - Kliny, droga gminna Kliny - Kazimierzówka, droga w kierunku p. Krzywickich, - Kazimierzówka, Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 400 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2010/2011. Wykonawca sam wskaże sprzęt , którym zamierza zrealizować odśnieżanie i zwalczanie śliskości. W tej części zamówienia ,podczas dużych opadów śniegu dmuchawa byłaby wskazana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010-2011 NA TERENIE 2 SOŁECTW GMINY GŁUSK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości w następujących sołectwach: Abramowice Prywatne - droga od ul. Sachsów w kierunku powiatówki i dalej prosto w kierunku p. Kowalika, ulica Słoneczna oraz rondo nawrotowe linii 73 Kalinówka ul. Brzozowa, Kasztanowa, Świerkowa, Akacjowa, Dwie Topole, Lipowa, Różana, Orzechowa, Magnoliowa , droga gminna nr 107099 L ( szkolna) i dalej w dół w kierunku ogródków działkowych i w kierunku p. Boliboka , w kierunku Pani Żurek (nad ogródkami działkowymi), biała droga ( od końca ścieżki rowerowej do drogi koło AGD, droga gminna ul. Chmielna , droga gminna Kalinówka - Kazimierzówka ( koło Jaremka) oraz droga gminna nad polami od drogi na AGD aż do drogi Kazimierzówka - Kliny , parking wokół Urzędu Gminy, Na tą część zamówienia należy przewidzieć łącznie 300 godzin pracy sprzętu w sezonie zima 2010/2011. Wykonawca sam wskaże sprzęt , którym zamierza zrealizować odśnieżanie i zwalczanie śliskości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Funkcja Inżyniera przy realizacji : ."Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 837 w zakresie budowy mostu przez Wieprz w m. Nielisz wraz z rozbudową dojazdów do mostu".
- Nadzór inwest. i rozlicz.finansowe i rzeczowe-funkcja Inżyniera przy realizacji zam"Rozbudowa DW 812 Biała Podlaska-Wisznice-Włodawa - Chełm-Rejowiec-Krasnystaw na odc. od km 61+535 do km ok.70+756,50
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.