Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Numer ogłoszenia: 337165 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 325029 - 2008 data 20.11.2008 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643081 w. 136.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
- W ogłoszeniu jest: Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 3 usług, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usług polegających na wykonaniu min. 200 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy (załącznik numer 8 do siwz)..
- W ogłoszeniu powinno być: Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 3 usług, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usług polegających na wykonaniu min. 100 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy (załącznik numer 8 do siwz)..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
- W ogłoszeniu jest: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj.: 1) musi dysponować (w chwili najpóźniej w chwili zawarcia umowy) niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjałem techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usługami polegającymi na wykonaniu min. 200 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy;.
- W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj.: 1) musi dysponować (w chwili najpóźniej w chwili zawarcia umowy) niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjałem techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usługami polegającymi na wykonaniu min. 100 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy;.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert.12..2008 godzina 9:00, miejsce: SPZOZ w Grójcu, Piotra Skargi 10; Termin otwarcia ofert: 2.12.2008 godzina 9:30, miejsce: SPZOZ w Grójcu, Piotra Skargi 10.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert. 1112..2008 godzina 9:00, miejsce: SPZOZ w Grójcu, Piotra Skargi 10; Termin otwarcia ofert: 11.12.2008 godzina 9:30, miejsce: SPZOZ w Grójcu, Piotra Skargi 10.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce.
- F.261.1.2025 Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





