Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Grójec: Wykonanie opisów TK dla SPZOZ w Grójcu
Numer ogłoszenia: 325029 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643081 w. 136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgrojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opisów TK dla SPZOZ w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie opisów medycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.10.00 - Usługi świadczone przez personel medyczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w ust. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.), tj.: 1) musi dysponować (w chwili najpóźniej w chwili zawarcia umowy) niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjałem techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usługami polegającymi na wykonaniu min. 200 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy; b) wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej następującymi osobami koniecznymi do realizacji przedmiotowej usługi: b1) 1 osobą z tytułem naukowym profesora nauk medycznych w specjalności radiologia; b2) 3 osobami z uprawnieniami do świadczenia lekarskich usług medycznych - załącznik numer 7 do siwz. Jeżeli wykonawca w chwili składania oferty nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, ale w chwili zawarcia umowy będzie ww. będzie dysponował zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez wykonawcę: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp; 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub w razie zawarcia umowy będzie dysponował wykonawca koniecznych do realizacji zamówienia, tj. należy wykazać4) , ze dysponuje się/będzie się dysponowało co najmniej: a) 1 osobą z tytułem naukowym profesora nauk medycznych w specjalności radiologia; b) 3 osobami z uprawnieniami do świadczenia lekarskich usług medycznych Jeżeli wykonawca w chwili składania oferty nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, ale w chwili zawarcia umowy będzie ww. będzie dysponował zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4) Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 3 usług, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 3 usług polegających na wykonaniu min. 200 opisów badań ct przesłanych w systemie teleradiologii miesięcznie na rzecz jednego podmiotu (każda usługa osobno) - każda usługa musi być świadczona przez okres min. 6 miesięcy (załącznik numer 8 do siwz). Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2-4 mają być załączone do oferty w formie oryginałów - z wyjątkiem potwierdzeń od podmiotów trzecich, które mogą być załączone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 3-4 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Warunek wskazany w pkt 3 i 4 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Grójec ul. Piotra Skargi 10 05-600 Grójec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Grójec ul. Piotra Skargi 10 05-600 Grójec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją trzech zadań inwestycyjnych na drogach Powiatu Grójeckiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1617 W Błędów - Wilków na odc. Załuski - Wilków Drugi.
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce
więcej: przetargi w Grójcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.