eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Bezpośrednia ochrona 1) fizyczna stała 2) polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych 3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-04

Ogłoszenie nr 336963 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.

Żory: Bezpośrednia ochrona 1) fizyczna stała 2) polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych 3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326082-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326701-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Żorach, krajowy numer identyfikacyjny 27792018300000, ul. Al. Jana Pawła II  15, 44240   Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 759 671, faks 324 759 673, e-mail kier.fin@zory.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zory.sr.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.zory.sr.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezpośrednia ochrona 1) fizyczna stała 2) polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych 3) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Zamawiającego realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej, odbywającej się w następujący sposób: * W poniedziałek ( w dni robocze) każdego tygodnia w godzinach od 7:30 do 18:00 dwóch pracowników ochrony, * od wtorku do piątku ( w dni robocze) każdego tygodnia w godzinach od 7.30 - 15.30 dwóch pracowników ochrony, * w pozostałym czasie tj. w poniedziałki ( w dni robocze) od godziny 18:00 do 7:30 dnia następnego oraz w pozostałe dni robocze od godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego i w dni wolne od pracy ( w tym święta) - jeden pracownik ochrony. b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w budynku Zamawiającego; c) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych. Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego tj. Sądu Rejonowego mieszczącego się w Żorach przy Al. Jana Pawła II 15, a wrzutnią Banku Spółdzielczego, mieszczącego się w Żorach, ul. Męczenników Oświęcimskich 28 lub innego na terenie miasta Żory w przypadku zmiany. Przewóz wartości pieniężnych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku oraz w dniach pracy Sądu - w godzinach pomiędzy 14:45 - 15:00. Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (t.j. Dz. U z 2016 roku poz. 793.) Pracownicy ochrony - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia). Ochrona osób i mienia Sądu ma być wykonywana przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na czas nie krótszy niż okres wykonywania umowy. Zamawiający nie dopuści do sprawowania ochrony innych osób niż pracownicy Wykonawcy (nie może być umowa cywilno-prawna). Pracownicy ochrony mają spełniać następujące wymagania: ? posiadają wymagane uprawnienia, ? są przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy i posiadają czynną umiejętność jej udzielania, ? znają przepisy o ochronie osób i mienia, ? charakteryzują się wysoką kulturą osobistą, ? radzą sobie z rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych, ? nie były karane, ? nie ulegają nałogom (w szczególności nie są uzależnione od alkoholu lub środków odurzających), ? posiadają podstawową wiedzę techniczną w zakresie obsługi wykrywaczy metalu, systemów alarmowych i systemów kamer przemysłowych, ? posiadają sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych (w granicach uprawnień ochrony) w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia mienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór nad ekipą ochraniającą budynek Sądu oraz będzie sprawował kontrolę nad wykonywaniem ochrony Sądu również poprzez dokonywanie kontroli pracowników w różnych porach (także nocnych). Przeprowadzenie takich kontroli ma być odnotowane w książce wydarzeń. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony: 1) Otwarcie budynków Sądu przez pracowników ochrony pełniących służbę o godz. 7.00 w dzień roboczy w celu umożliwienia pracownikom wejścia do budynków. 2) Sprawdzenie w czasie rozpoczęcia służby ochronnej obiektów pod względem zabezpieczenia technicznego, 3) Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji, 4) Kontrola osób wchodzących do budynków Sądu pod względem zasadności wejścia na teren obiektu. Jeśli będą tego wymagały wprowadzone przepisy, również sprawdzanie dokumentów stwierdzających tożsamość osoby wchodzącej do Sądu. Sprawdzanie osób i bagaży pod względem wnoszenia na teren obiektów: broni, amunicji, ładunków wybuchowych, materiałów pirotechnicznych, niebezpiecznych przedmiotów itp., 5) Reagowanie na zakłócanie porządku publicznego, 6) Dokonywanie przynajmniej cogodzinnych obchodów na poszczególnych kondygnacjach budynków, a w dniach o zwiększonej ilości rozpraw - częstszych stosownie do potrzeb, 7) Wykonywanie innych czynności mających na celu zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania Sądu , 8) Pomoc osobom niepełnosprawnym wchodzącym do budynku, poruszającym się po korytarzach itp., 9) Pod koniec służby dokonywanie dokładnego sprawdzenia wszystkich dostępnych pomieszczeń pod względem opuszczenia obiektów przez osoby obce oraz pozostawionych przedmiotów niewiadomego pochodzenia. Sprawdzenie stanu zabezpieczenia technicznego, 10) Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających w obiektach poza godzinami i dniami urzędowania oraz ewidencję osób wchodzących do siedziby Zamawiającego - zgodnie z Regulaminem Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Porządku, a także "Książkę budynku" w której wpisywane są czynności i podmioty wykonujące czynności zlecone przez Zamawiającego 11) Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz w dni wolne od pracy i święta jest zobowiązany umożliwić upoważnionym pracownikom Sądu i Prokuratury wejście do budynku w celu wykonywania czynności służbowych, 12) Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz w dni wolne od pracy jest zobowiązany do obserwacji obrazu z urządzeń monitorujących obiekty i ich otoczenie, przyjmowania sygnałów włamania, pożaru i podejmowanie działań adekwatnych do zagrożenia 13) Pracownicy ochrony są zobowiązani również do zgłaszania Zamawiającemu zauważone uszkodzenia i awarie : sieci c.o. (w tym kotłów co), sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego, instalacji alarmowej, instalacji telewizji dozorowej i innych. 14) pracownik ochrony pełniący służbę o godz. 18:00 w poniedziałki (dni robocze) oraz o godz. 15:30 w pozostałe dni robocze zamyka budynki Sądu po wyjściu pracowników i dozoruje budynki w sposób umożliwiający osobom i służbom sprzątającym wykonanie powierzonych im czynności, 15) pracownicy ochrony są zobowiązani do stałej obserwacji monitorów pokazujących obrazy z kamer zainstalowanych w budynku Zamawiającego, 16) pracownicy ochrony są zobowiązani do ochrony majątku Zamawiającego przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą, 17) pracownicy ochrony są zobowiązani do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o czynach wyczerpujących znamiona przestępstwa zaistniałych w chronionych budynkach lub w ich bezpośrednim otoczeniu, powodujących zagrożenie dla osób i mienia znajdujących się w chronionych budynkach, 18) zapewnienia bezpłatnie niezwłocznej reakcji grup interwencyjnych na wezwanie pracowników ochrony w przypadku zagrożenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT98985.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98985.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98985.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165585
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.