eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoBudowa wiatrołapu oraz remont sanitariatu w budynku szkoły podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Wejherowo: Budowa wiatrołapu oraz remont sanitariatu w budynku szkoły podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1
Numer ogłoszenia: 336860 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka , ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 672 22 05, faks 0-58 672 22 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiatrołapu oraz remont sanitariatu w budynku szkoły podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wiatrołapu oraz remont sanitariatu w budynku szkoły podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1 w Wejherowie zgodnie z: a.Projektem budowlanym, rysunkami technicznymi. b.Przedmiarem robót , c.Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości zamówienia w wysokości: 1 000,00 zł, słownie:tysiąc złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,w szczególności: a)wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną zawierającą w zakresie montaż stolarki aluminiowej lub pcv i oraz co najmniej jedną robotę budowlaną zawierającą w zakresie remont sanitariatu . b) kierownik budowy musi: -posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane, -należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, -posiadać doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierownika robót, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności określonych w art. 24 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. X specyfikacji będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien przedstawić: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zawierających w zakresie montaż stolarki aluminiowej oraz zawierającą w zakresie remont sanitariatu , z podaniem ich zakresu wraz z oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 specyfikacji), 4) wykaz osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 3 specyfikacji), 5) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoba/y wymienione w wyżej wymienionym punkcie: a) posiadają ważne uprawnienia, o których mowa w pkt. IX.2.a oraz IX.3.a specyfikacji, b) przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy lub który złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdza spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. 4. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 5. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Sobieskiego 279 84 - 200 Wejherowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Sobieskiego 279 84 - 200 Wejherowo sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.