Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-19
Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji górnej mechanizacji sceny wraz z wyposażeniem w obiekcie Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w ramach Etapu II Projektu pn.: Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
Numer ogłoszenia: 33673 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie , ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji górnej mechanizacji sceny wraz z wyposażeniem w obiekcie Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w ramach Etapu II Projektu pn.: Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji górnej mechanizacji sceny wraz z wyposażeniem w obiekcie Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w ramach Etapu II Projektu pn.: Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji (wymiana napędów elektrycznych na nowe oraz częściowa wymiana napędów ręcznych na elektryczne, dostawy i montażu sprzętu oświetleniowego) wyposażenia sceny w obiekcie Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. K. Karasia 2, w ramach Etapu II Projektu: Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie. Zakres rzeczowy projektowanych prac: 1/ prace technologiczne związane z mechanizacją teatralną - przewiduje się zastąpienie dotychczasowych sztankietów o napędzie elektrycznym i ręcznym nowymi sztankietami o napędzie elektrycznym oraz zainstalowanie dodatkowych sztankietów bocznych i mobilnych wciągarek punktowych, a także usunięcie sztankietów oświetleniowych i zastąpienie ich mostami oświetleniowymi, a także wymianę mostu portalowego z korektą położenia; 2/ prace technologiczne związane z oświetleniem scenicznym - zainstalowanie nowej techniki oświetleniowej zlokalizowanej na mostach oświetleniowych, mostach horyzontowych, moście portalowym i widowni, zainstalowanie nowej instalacji elektrycznej na nowych mostach elektrycznych, moście portalowym oraz zakup sprzętu oświetleniowego wraz z pulpitem sterującym, a także ich montaż i uruchomienie; 3/ prace instalacyjne - w zakresie instalacji elektroenergetycznych - przewiduje się wykorzystanie dla potrzeb zasilania zmodernizowanej mechanizacji górnej sceny, istniejących w teatrze instalacji zasilania elektrycznego, w tym o napięciu 230V oraz zasilania trójfazowego (do przebudowy, adaptacji i dostosowania w zakresie planowanych prac modernizacyjnych). Przewiduje się wykorzystanie dla potrzeb obsługi pulpitu sterującego istniejącej instalacji, w tym łącza internetowego, o założonych parametrach odpowiednich dla celów obsługi tego pulpitu. 4/ prace instalacyjne w zakresie instalacji specjalistycznych obejmują: - zelektryfikowanie wybranych urządzeń górnej mechanizacji sceny, - zastąpienie starej konstrukcji obecnego mostu portalowego nowym mostem, z korektą jego położenia pozwalającą na zainstalowanie nowego sztankietu kurtynowego; - stworzenie nowego sztankietu prosceniowego i dwóch sztankietów wzdłużnych, - zlokalizowanie zelektryfikowanych wciągarek na stropie technicznym. 5/ prace przygotowawcze - przygotowanie i zorganizowanie placu budowy, zaplanowanie kolejności prowadzenia prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych, określenie sposobu usunięcia demontowanych urządzeń wyposażenia technologicznego, ustalenie drogi transportu materiałów budowlanych, ustalenie sposobu wykonania rusztowań lub podwieszeń podestów montażowych służących prowadzeniu prac na wysokości w obrębie pudła sceny. 6/ prace konstrukcyjne - w zakresie branży konstrukcyjnej jest przeliczenie nowego planu obciążeń charakterystycznych stropu technicznego w kontekście przeliczenia konstrukcji poddachowej zgodnie z aktualną normą śniegową oraz obciążeniami technologicznymi i użytkowymi. Na podstawie wykonanych obliczeń zostanie wykonane odpowiednie wzmocnienie istniejącej konstrukcji budynku, w szczególności konstrukcji dźwigarów stalowych, w obrębie pudła sceny. 7/ prace architektoniczno-budowlane - polegają na zdemontowaniu istniejących urządzeń i okablowań przeznaczonych do likwidacji lub wymiany na nowe, wykonaniu odpowiednich podstaw lub zawiesi mocujących montowane urządzenia z uwzględnieniem podkładek akustycznych, zamocowaniu okablowań oraz izolacji przeciwpożarowej ich przejść przez ściany oddzielenia przeciwpożarowego, wymianie wybranych ażurowych krat pomostowych stropu technologicznego, jeżeli wynikać to będzie z nowego układu technologicznego wciągarek i lin. Jednocześnie w ramach wzmocnienia konstrukcji stalowej kratownic dachowych należy dokonać zabezpieczenia antykorozyjnego oraz przeciwpożarowego nowych elementów konstrukcji tych dźwigarów. 8/ prace wykończeniowe - zasadniczo nie przewiduje się prac wykończeniowych, poza pracami wykończeniowymi ściśle związanymi z instalacją urządzeń technologicznych w ramach istniejącej struktury przestrzennej budynku, po wzmocnieniu poddachowej konstrukcji kratownicowej. 9/ prace związane z zabezpieczeniem terenu prowadzenia prac - przygotowanie placu budowy oraz miejsca składowania materiałów budowlanych i urządzeń zorganizowanego wewnątrz budynku oraz w razie konieczności na zewnątrz 10/ prace związane z uporządkowaniem terenu prowadzenia prac po zakończeniu prac. W zakresie przedmiotu zamówienia w systemie zaprojektuj i wykonaj jest: 1/ wykonanie kompletnych opracowań wielobranżowej dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji górnej mechanizacji sceny i techniki oświetleniowej (w tym: zakup i montaż oświetlenia scenicznego). 2/ uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, wymaganych przy projektowaniu i ubieganiu się o pozwolenie na budowę, w tym m.in. uzgodnień konserwatorskich, 3/ uzyskanie pisemnej akceptacji zamawiającego dla opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem dokumentacji do właściwych organów administracji budowlanej, w celu uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, 4/ uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - do 29 maja 2014r., 5/ wykonanie robót budowlanych, dostaw i montażu na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych, 6/ zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji, 7/ zgłoszenie w imieniu inwestora rozpoczęcia robót budowlanych, 8/ zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 9/ wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi i konserwacji ( instrukcji eksploatacyjnej), opisami zabezpieczeń fizycznych sprzętu, terminami przeglądów wszystkich urządzeń przypisanych do niniejszego zadania inwestycyjnego, 10/ przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz przygotowanie dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowe informacje dotyczące realizowanego Projektu znajdują się w dokumencie pn. Studium Wykonalności projektu kluczowego pt. Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie zamieszczonym na stronie głównej Zamawiającego w sekcji Z życia Teatru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego. Ponadto na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj.: 1/ co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji systemu oświetlenia technologicznego sceny w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.) wraz z dostawą urządzeń: - o wartości inwestycji nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto każde, - w czym wartość dostawy nie była niższa niż 500 000,00 zł brutto każde; 2/ co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu lub wykonaniu górnej mechaniki sceny ze sterowaniem na bazie oprogramowania informatycznego, instalacjami elektrycznymi i uruchomieniem w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.) wraz z dostawą urządzeń: - o wartości inwestycji nie niższej niż 2 000 000,00 zł brutto, - w czym wartość dostawy była nie niższa niż 500 000,00 zł brutto; 3/ co najmniej jedno z zamówień polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji systemu oświetlenia technologicznego sceny w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.) wskazanych jako spełniające warunek określony w punkcie 1 lub 2 powinno być zrealizowane w zabytkowym obiekcie kubaturowym (wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków) lub polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu lub wykonaniu górnej mechaniki sceny ze sterowaniem na bazie oprogramowania informatycznego, instalacjami elektrycznymi i uruchomieniem w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.) bez względu na wartość inwestycji, zrealizowane zostało w zabytkowym obiekcie kubaturowym (wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). W tym zakresie należy wypełnić i odpowiednio podpisać Formularz nr 3 zamieszczony na stronie Zamawiającego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem Formularza nr 2 zamieszczonym na stronie Zamawiającego. Ponadto na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą dla każdej z poniższych funkcji: 1/ Kierownik Zespołu, wymagania minimalne: a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, b) pełnienie funkcji Kierownika Zespołu (lub równoważne stanowisko kierownicze) polegające na kierowaniu realizacją minimum jednej inwestycji w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, zaliczanych do klasy 1261 według PKOB - o wartości nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto, c) pełnienie funkcji Kierownika Zespołu (lub równoważne stanowisko kierownicze) polegające na kierowaniu realizacją minimum jednej inwestycji budowy, przebudowy lub modernizacji zabytkowych obiektów kubaturowych - o wartości nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto; 2/ Kierownik budowy - minimalne wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie, w tym minimum 3 lata jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownik budowy, c) pełnienie funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji - o wartości nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto; 3/ Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimalne wymagania: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowana robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie, w tym minimum 3 lata jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownik budowy, c) pełnienie funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji w obiektach o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według PKOB - o wartości inwestycji nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto, d) co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165, poz. 987); 4/ Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne wymagania: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie, w tym minimum 3 lata jako kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5/ Specjalista w zakresie technologii i inżynierii obiektów widowiskowych - minimalne wymagania: a) wykształcenie wyższe techniczne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu lub projektowaniu i kierowaniu robotami w zakresie technologii i inżynierii obiektów o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.) (w tym mechanika sceny, oświetlenie technologiczne itp.); 6/ Projektant mechaniki scenicznej - minimalne wymagania: a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu w zakresie technologii i inżynierii obiektów o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.), b) doświadczenie w projektowaniu w zakresie mechaniki scenicznej i oświetlenia technologicznego - o wartości inwestycji nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto, 7/ Projektant instalacji elektrycznych - minimalne wymagania: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie instalacji elektrycznych - o wartości inwestycji nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto; 8/ Projektant oświetlenia technologicznego - minimalne wymagania: a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu w zakresie technologii i inżynierii obiektów o funkcji teatralnej lub koncertowej, tj. zaliczanych do klasy 1261 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych/PKOB (Dz.U. Nr 112, poz. 1316 z późn. zm.), b) doświadczenie w projektowaniu w zakresie mechaniki scenicznej i oświetlenia technologicznego - o wartości inwestycji nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto; 9/ Projektant konstruktor - minimalne wymagania: a) uprawnienia konstruktora bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej lub równoważne, b) co najmniej 3-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie konstrukcji, c) doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie konstrukcji - o wartości inwestycji nie niższej niż 3 000 000,00 zł brutto. W tym zakresie należy wypełnić i odpowiednio podpisać Formularz nr 4 zamieszczony na stronie Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Formularzu nr 2, a ponadto: 2. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się, iż posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a. Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia dowodów najważniejszych robót, uznaje się co najmniej roboty niezbędne do oceny spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia. b. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013r do 19 lutego 2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. c. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. b.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Dokument potwierdzający, iż posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: 1/ w pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena spełnienia przez wykonawców opisanych warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia; 2/ następnie ustalona zostanie lista rankingowa wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu ze wskazaniem oceny punktowej warunku doświadczenia: Doświadczenie wykonawców będzie oceniane na podstawie zrealizowanych robót budowlanych i usług wskazanych w wykazie załączonym do wniosku wykonawcy: a) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunku opisanym w punkcie II.1) dokumentu pn.: Warunki udziału w postępowaniu - zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego, wykonawca otrzyma 10 punktów, zaś za każde z ww. zamówień o wartości inwestycji przekraczającej 2 000 000,00 zł brutto dodatkowe 5 punktów, b) za każde zrealizowane zamówienie w zakresie mieszczącym się w warunku opisanym w punkcie II.2) dokumentu pn.: Warunki udziału w postępowaniu - zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego, wykonawca otrzyma 10 punktów, zaś za każde z ww. zamówień o wartości inwestycji przekraczającej 3 500 000,00 zł brutto dodatkowe 5 punktów. Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę uzyskanych punktów. Lista rankingowa wykonawców zostanie ustalona w oparciu o liczbę uzyskanych punktów. W przypadku otrzymania przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności na liście ww. wykonawców będzie decydować największa liczba inwestycji podlegających ocenie, zaś w przypadku wykazania równej liczby inwestycji, w dalszej kolejności zadecyduje wartość sumaryczna inwestycji podlegających ocenie. 3/ Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większą niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków - pierwszych 5 wykonawców z listy rankingowej, tj. wykonawców, którzy otrzymali kolejno 5 najwyższych sum punktów. 4/ Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełniają te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 10
- 3 - Termin realizacji zamówienia - 10
- 4 - Serwis - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy żadnej ze Stron Umowy, 2. Zmiana przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji projektowej, 3. Brak lub przerwanie dofinansowania realizacji Zadania Inwestycyjnego ze środków Unii Europejskiej, 4. Wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie Zadania Inwestycyjnego lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jego realizacji, 5. Zmiana w zakresie ewentualnych podwykonawców na etapie realizacji umowy, 6. Zmiana obowiązujących przepisów - w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto), 7. Konieczność dokonania zmian w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy - pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż osoby te spełniają wymagania określone w przedmiotowym Ogłoszeniu, 8. Konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 9. Konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrpolski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, pokój nr 24, tj. w Sekretariacie Teatru Polskiego (piętro 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, o którym mowa powyżej, będzie podlegał współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Oś priorytetowa 6 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.1. Kultura, nr projektu: RPMA.06.01.00-14-001/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





