eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Gminie Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33673 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Płośnica: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Gminie Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury na lata2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336470-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 375101-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica, krajowy numer identyfikacyjny 54089000000, ul. ul. Dworcowa  52, 13206   Płośnica, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 236 968 008, faks 236 968 005, e-mail budowa@plosnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.plosnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Gminie Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Zadanie 1: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mały Łęck, Zadanie polega na wykonaniu: a) robót budowlanych mających na celu zmianę zwiększenie parametrów istniejącego budynku świetlicy tj. powierzchni zabudowy, powierzchni użytkowej, kubatury, Istniejący świetlica w Małym Łęcku to budynek o powierzchni zabudowy 109,69 m2, powierzchni użytkowej 85,23 m2, w której skład wchodzi: sala świetlicy o pow. 73,89 m2, kotłownia 9,78 m2, pomieszczenie porządkowe 1,56 m2. W ramach planowanej rozbudowy planowane jest wykonanie powierzchni zabudowy 93,09m2, powierzchni użytkowej 67,26 m2 na którą złożą się pomieszczenia: wiatrołap 7,88 m2, ciągi komunikacyjne 4,20 m2, sala świetlicy 27,77 m2, łazienka dostosowana do osób niepełnosprawnych 5,54 m2, łazienka damska 7,21 m2, pomieszczenie do wydawania i przyjmowania posiłków 14,66 m.2 Rozbudowę należy zrealizować w technologii tradycyjnej. b) robót budowlanych remontowych w istniejącej części budynku. W istniejącej części budynku należy wykonać prace polegające na wymianie okien, prace malarskie, posadzkarskie, wykończeniowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia Zadania 1 określa dokumentacja projektowa przygotowana jak dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę tj. Załącznik nr 1 SIWZ - projekt budowlany Zadanie 1 Załącznik nr 2 SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zadanie 1 Załącznik nr 3 SIWZ - Przedmiar robót Zadanie 1 2) Zadanie 2: zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w części na Centrum Aktywności Lokalnej. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych przystosowujących część budynku po byłej szkole w miejscowości Zalesie, stanowiących pustostan na Centrum Aktywności Lokalnej. Zakres robót obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane w tym: rozbiórkę ścianek działowych, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wydzielenie pomieszczeń pomocniczych, uzupełnienie tynków, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i posadzek, wykonanie podejść zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych, licowanie ścian płytkami fajansowymi, roboty malarskie wewnętrzne; b) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i ogrzewania, d) budowa bezodpływowych zbiorników na ścieki bytowe, W wyniku wykonania robót powstanie budynek Centrum Aktywności Lokalnej o powierzchni użytkowej 137,17m2 z następującymi pomieszczeniami: przedsionek 4,66m2, korytarz 28,02 m2, świetlica 67,84m2, szatnia damska: 8,94m2, pomieszczenie sanitarne damskie 3,75m2, szatnia męska 9,20 m2, pomieszczenie sanitarne męskie 7,05 m2, kotłownia 7,71m2. Szczegółowo przedmiot zamówienia Zadania 2 określa dokumentacja projektowa przygotowana jak dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę tj. Załącznik nr 4 SIWZ - projekt budowlany Zadanie 2 Załącznik nr 5 SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zadanie 2, Załącznik nr 6 SIWZ - Przedmiar robót Zadanie 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45331100-7, 45310000-3, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mały Łęck
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT284532.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LUXCOM MATEUSZ RUCZYŃSKI,  ,  Kuligi 32,  ,  Grodziczno,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349974.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349974.7
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479700.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w części na Centrum Aktywności Lokalnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT121138.21
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana RUTYNA Piotr Rutyna,  rutyna@onet.eu,  Gródki 96,  13-206,  Płośnica,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy .00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243540.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.