To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33673 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Płośnica: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Gminie Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury na lata2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336470-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 375101-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica, krajowy numer identyfikacyjny
54089000000, ul.
ul. Dworcowa
52,
13206
Płośnica, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
236 968 008, faks
236 968 005, e-mail
budowa@plosnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.plosnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Gminie Płośnica poprzez rozbudowę infrastruktury socjalnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Zadanie 1: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mały Łęck, Zadanie polega na wykonaniu: a) robót budowlanych mających na celu zmianę zwiększenie parametrów istniejącego budynku świetlicy tj. powierzchni zabudowy, powierzchni użytkowej, kubatury, Istniejący świetlica w Małym Łęcku to budynek o powierzchni zabudowy 109,69 m2, powierzchni użytkowej 85,23 m2, w której skład wchodzi: sala świetlicy o pow. 73,89 m2, kotłownia 9,78 m2, pomieszczenie porządkowe 1,56 m2. W ramach planowanej rozbudowy planowane jest wykonanie powierzchni zabudowy 93,09m2, powierzchni użytkowej 67,26 m2 na którą złożą się pomieszczenia: wiatrołap 7,88 m2, ciągi komunikacyjne 4,20 m2, sala świetlicy 27,77 m2, łazienka dostosowana do osób niepełnosprawnych 5,54 m2, łazienka damska 7,21 m2, pomieszczenie do wydawania i przyjmowania posiłków 14,66 m.2 Rozbudowę należy zrealizować w technologii tradycyjnej. b) robót budowlanych remontowych w istniejącej części budynku. W istniejącej części budynku należy wykonać prace polegające na wymianie okien, prace malarskie, posadzkarskie, wykończeniowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia Zadania 1 określa dokumentacja projektowa przygotowana jak dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę tj. Załącznik nr 1 SIWZ - projekt budowlany Zadanie 1 Załącznik nr 2 SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zadanie 1 Załącznik nr 3 SIWZ - Przedmiar robót Zadanie 1 2) Zadanie 2: zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w części na Centrum Aktywności Lokalnej. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych przystosowujących część budynku po byłej szkole w miejscowości Zalesie, stanowiących pustostan na Centrum Aktywności Lokalnej. Zakres robót obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane w tym: rozbiórkę ścianek działowych, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wydzielenie pomieszczeń pomocniczych, uzupełnienie tynków, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i posadzek, wykonanie podejść zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych, licowanie ścian płytkami fajansowymi, roboty malarskie wewnętrzne; b) wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i ogrzewania, d) budowa bezodpływowych zbiorników na ścieki bytowe, W wyniku wykonania robót powstanie budynek Centrum Aktywności Lokalnej o powierzchni użytkowej 137,17m2 z następującymi pomieszczeniami: przedsionek 4,66m2, korytarz 28,02 m2, świetlica 67,84m2, szatnia damska: 8,94m2, pomieszczenie sanitarne damskie 3,75m2, szatnia męska 9,20 m2, pomieszczenie sanitarne męskie 7,05 m2, kotłownia 7,71m2. Szczegółowo przedmiot zamówienia Zadania 2 określa dokumentacja projektowa przygotowana jak dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę tj. Załącznik nr 4 SIWZ - projekt budowlany Zadanie 2 Załącznik nr 5 SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zadanie 2, Załącznik nr 6 SIWZ - Przedmiar robót Zadanie 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45332000-3,
45331100-7,
45310000-3,
45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Mały Łęck |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT284532.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 349974.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w części na Centrum Aktywności Lokalnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT121138.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy .00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.